Mooi beestje marjanw! let alleen op de ruiter haar handjes, deze zijn erg streng voor het bekkie van de pony.. Wel fijn dat je passend ruitertje hebt!
Gaaf Nikki
En gister onze 1ste vaardigheid hobbyklasse. 1ste parcour een balletje en 2e parcour balletje en daarna kleine miscommunicatie en hele pion haha. Heel veel hadden balletjes, startkaart L en hobbyklasse werden samengevoegd (ging op tijd) en was ik alsnog 2e!
Ik heb sinds kort ook een welshje.. Haar naam is Barbie (officieel Nadine) ze is 4 jaar oud, 117CM hoog en palomino kleur. Barbie is een onwijs lieve merrie en ik heb haar gekocht om aangespannen mee te gaan rijden. Ik heb voor haar een blauwe marathon wagen gekocht
dankje ik ben ook super blij met der Ik heb zelf een fjord waar ik mee rijd en 12 shetlanders dus een welsh is wel weer even iets anders maar helemaal leuk
ilse_89
Geplaatst: 21-02-12 22:24
MelanieB schreef:
Leuk beestje! Wat voor marathon wagen heb je gekocht?
geen idee welk merk het is etc... toen ik de wagen zach, was ik verliefd en heb ik t gekocht. Ik zal van de week eens een foto plaatsen
Britt_S
Geplaatst: 21-02-12 22:25
ilse_89 schreef:
Britt_Mara schreef:
ahhh wat een leukerd Isle_89
dankje ik ben ook super blij met der Ik heb zelf een fjord waar ik mee rijd en 12 shetlanders dus een welsh is wel weer even iets anders maar helemaal leuk
das zeker wel iets anders maar das wel heel gaaf! zoveel shetters