PeeWij schreef:Dat bedoel ik, leuk toch! Fred en Yordy laten een appartement achter wat door de nieuwe bewoners kan ingedeelt worden naar eigen smaak!
Ik weet niet of dat helemaal de bedoeling is hoor!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Dat bedoel ik, leuk toch! Fred en Yordy laten een appartement achter wat door de nieuwe bewoners kan ingedeelt worden naar eigen smaak!
vanda's schreef:Brownie is een lieverd, die mag naar binnen en zelfs hier blijven wonen![]()
Kga nu pannenkoeken bakken!!![]()
PeeWij schreef:vanda's schreef:Brownie is een lieverd, die mag naar binnen en zelfs hier blijven wonen![]()
Kga nu pannenkoeken bakken!!![]()
Ze gaat Pannenkoeken bakken en Yordy vindt Pannekoeken lekker
Yorrie schreef:PeeWij schreef:Ze gaat Pannenkoeken bakken en Yordy vindt Pannekoeken lekker
Ach man, zeikerd...Wil jij hier nog blijven slapen in december?!
Yorrie schreef:Mijn Nederlands is nooit al te best geweest helaas... Maar nee hoor, je bent nog steeds welkom hier! Lijkt me reuze gezellig.
Yorrie schreef:Ik wel! Jij dan?
Yorrie schreef:Sjoert heeft nog niet eens op de link geklikt zegt Frekie...
PeeWij schreef:Tips
PeeWij schreef:Yorrie schreef:Sjoert heeft nog niet eens op de link geklikt zegt Frekie...
weer zo iemand die niet weet dat hij de ontvangst even moet bevestigen!![]()
Yorrie schreef:PeeWij schreef:Tips
Tsja... Zat...
Yorrie schreef:PeeWij schreef:weer zo iemand die niet weet dat hij de ontvangst even moet bevestigen!![]()
Tsja, inderdaad.... Je moet de link aanklikken om te zeggen dat je mee doet geloof ik heh? Dat heeft ie dus nog niet gedaan...
PeeWij schreef:OOH Fredje dus de bevestiging voor je gedaan
Yorrie schreef:Bijvoorbeeld...
Yorrie schreef:Maar eh, Sjoert?!?! Wo bist du?