Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Honeys schreef:Ik heb inderdaad er niet over nagedacht of het vrouwelijk is, had ik wel moeten doen. Woordenboek er maar bij pakken. Kan dus alsnog Midas worden.@regtur: hij is idd alweer mooier nu hij opdroogt. Ik vind Midas een leuke naam voor hem, past beter dan Matinee ( vind ik meer een merrie naam ) .
regtur schreef:Honeys schreef:Ik heb inderdaad er niet over nagedacht of het vrouwelijk is, had ik wel moeten doen. Woordenboek er maar bij pakken. Kan dus alsnog Midas worden.@regtur: hij is idd alweer mooier nu hij opdroogt. Ik vind Midas een leuke naam voor hem, past beter dan Matinee ( vind ik meer een merrie naam ) .
Mickey Mouse bewaren we dan straks voor de zoon van Gemstone Milly en WW. Kunnen we altijd nog uitwijken naar de vrouwelijke variant als het een merrieveulen is....
joostvangestel schreef:Leuk, zo een nuchter veulen zo vroeg in het jaar alweer. Om over een nuchter veulen al veel uitspraken te doen is wel erg voorbarig. In ieder geval geweldig dat alles erop en aan zit en dat de moeder er goed voor zorgt
regtur schreef:joostvangestel schreef:Leuk, zo een nuchter veulen zo vroeg in het jaar alweer. Om over een nuchter veulen al veel uitspraken te doen is wel erg voorbarig. In ieder geval geweldig dat alles erop en aan zit en dat de moeder er goed voor zorgt
Leuk wel, want ik zit er toch elke dag een tijd bij in de stal. Degenen die nog volgen zullen het met beduidend minder aandacht moeten doen.
Toch kiezen wij liever voor een latere geboortedatum.Voor de rest zijn we nuchter genoeg om te beseffen dat er in 3 jaar heel veel kan (en moet)gebeuren en dat de naam alleen een pony er niet door sleept....
regtur schreef:yorick@ voor ons is het een hobby en moet er niets. Hij zal heus wel in de opfok komen, als alle mannelijke ingredienten aanwezig zijn en er veterinair geen beletsel is.Maar als er ergens in dat traject iets gebeurt, waardoor hij alsnog ongeschikt blijkt, dan is het gewoon einde oefening. Voor de sport is er ook vast een plek voor hem in dat geval.
boeflover schreef:gefeliciteerd jenny met jullie veulen!
mijn merrie is half april uitgerekend, begin het nu wel spannend te vinden. (en hoop dat ze niet te vroeg gaat zijn, ben zelf pas begin april terug uit Thailand.. uiteraard wordt ze wel goed in de gaten gehouden, maar toch).