astridjhu schreef:haha, dat schijntin mijn onderschrift staat een link, naar een tekening van mij, van kelly
Leuk hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

astridjhu schreef:haha, dat schijntin mijn onderschrift staat een link, naar een tekening van mij, van kelly

) 
LoveOlga schreef:Hee, ik ben er ook weer! Hoe was jullie zondag?

dus vandaar
wel jammer inderdaad

Nog van 2 weken geleden.. Een shoot
Alleen ze werkte niet echt mee, de hele tijd haar oren half weggedraaid of naar achter

Ooh, oke. *draait 'm open, ipv aan het dingetje draaien dat er zout uitkomt. * Alle zout over dr bord kelren, en t was ok echt veel zout !

_Barbara_ schreef:OMG
Ik was net uit eten..
Mijn oma wil zout pakken uit zon draading weetjewel, zat ze daar; Barbara er komt niks uit. ooh oma, je moet m omdraaienOoh, oke. *draait 'm open, ipv aan het dingetje draaien dat er zout uitkomt. * Alle zout over dr bord kelren, en t was ok echt veel zout !
![]()
Ik kwam niet meer bij....
Celiien schreef:hayy![]()
nog steeds niemand die ene uitleg over ava's maken iwl geven?
_Barbara_ schreef:OMG
Ik was net uit eten..
Mijn oma wil zout pakken uit zon draading weetjewel, zat ze daar; Barbara er komt niks uit. ooh oma, je moet m omdraaienOoh, oke. *draait 'm open, ipv aan het dingetje draaien dat er zout uitkomt. * Alle zout over dr bord kelren, en t was ok echt veel zout !
![]()
Ik kwam niet meer bij....

(ook al zeg ik het zelf)