Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AniekR schreef:Gefeliciteerd met het veulen, regtur. Idd ook gewoon even afwachten hoe het uitgroeit.Bedankt hoor,iedereen trouwens. Met een van de eerste bokt veulens loop je in de kijker, maar straks komen er nog heel veel, die zullen vast ook goed/mooi zijn.
Wel benieuwd waar in Friesland WW dan komt te staan ^_^
regtur schreef:AniekR schreef:Gefeliciteerd met het veulen, regtur. Idd ook gewoon even afwachten hoe het uitgroeit.Bedankt hoor,iedereen trouwens. Met een van de eerste bokt veulens loop je in de kijker, maar straks komen er nog heel veel, die zullen vast ook goed/mooi zijn.
Wel benieuwd waar in Friesland WW dan komt te staan ^_^
Wij ook. Ergens in een klein plaatsje. Denk ik. Ik kan het niet uitspreken en om te schrijven moet ik ook spieken.
inowa schreef:mooi veulen hoor regtur alleen ben ik wel heeeeel erg benieuwd hoe hij er nu droog uitziet in daglicht..
hier nog 3 maanden ofzo tot de eerste en enigste veulen.
maar houd me er nog niet zo superveel mee bezig....komt vanzelf wel een keer,maar ben wel heel nieuwschierig wat eruit komt.
presca heeft vandaag haar kwaliteiten weer eens laten zien..
inowa schreef:ben heel trots op der ja haha,er is er altijd wel 1 die speciaal is vanaf het begin he.
heb je al droogfoto,s van je veulen?
en heeft het eigenlijk al een naam?