PeeWij schreef:Goede morgen allemaal. Moet ik bijlezen of is er niets interresants gebeurd?
Heeeeeeeeeeel intressant... Find out yourself
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:Goede morgen allemaal. Moet ik bijlezen of is er niets interresants gebeurd?
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Goede morgen allemaal. Moet ik bijlezen of is er niets interresants gebeurd?
Heeeeeeeeeeel intressant... Find out yourself
PeeWij schreef:Not dus! Echt niks gebeurd. Alleen wat leuke foto's gezien van Dyonne en Willy!![]()
Of het boeiend is is anders...
PeeWij schreef:Boeiend als je er bij bent anders niet. Leuk om te weten dat je melig wordt van bananen!![]()
Als je naar Willy gaat, zit je ook vlak bij mij!
Sja, wat bananen al niet met een mens kunnen doen hea

Of ik moet diegene heel goed kennen. Ach snap het ook wel van haar kant 

vanda's schreef:Nou hè... Echt spannend
Gister en zaterdag de computer bijna niet aan gehad. Maar tis nu weer up to date!
vanda's schreef:Als ik net online ben, denk ik daar niet meteen aanGister en zaterdag de computer bijna niet aan gehad. Maar tis nu weer up to date!
vanda's schreef:Heb jij je gedicht of surprise nou al af?!
voor wie?
Voor zaterdag
PeeWij schreef:De postbode moest bellen, want de envelop pastte niet door de brievenbus!
Westernfreak schreef:Er staat een welsh in de tuin, lalaa een welsh in de tuin![]()
Vrolijk wakker worden, kijk uit het raam en kijk tegen de brede bles van Maeve !
Ook een goedemorgen!