youngster schreef:nee dit was haar andere paard.
Hmm, ok.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:nee dit was haar andere paard.
benniebang schreef:@sjoert: schiet jij zulke mooie foto's dan? zie bij jou bijna niks anders staan dan: sjoert heb je die en die op foto, sjoert heb je nog foto's gemaakt van..! dan mag je bij die van mij ook wel eens komen
benniebang schreef:@sjoert: schiet jij zulke mooie foto's dan? zie bij jou bijna niks anders staan dan: sjoert heb je die en die op foto, sjoert heb je nog foto's gemaakt van..! dan mag je bij die van mij ook wel eens komen
PeeWij schreef:
Begin er niet aan. Is zondag bij mij geweest, zie onderschrift, enige nadeel hij zit nu nog in Vught en blijft al voor de derde avond eten. Hij gaat nooit meer naar huis
Sjoert schreef:PeeWij schreef:
Begin er niet aan. Is zondag bij mij geweest, zie onderschrift, enige nadeel hij zit nu nog in Vught en blijft al voor de derde avond eten. Hij gaat nooit meer naar huis
EBI.
Sjoert schreef:Zal ik nog even wat foto's plaatsen van onze honden?
NadjaThaBest schreef:wat een leuke foto's zeg
Sjoert schreef:Nee, dat gaat niemand op prijs stellen als ik dat monster mee neem.
benniebang schreef:ik heb een draak van een jack russel. geen land mee te bezeilen..
Sjoert schreef:benniebang schreef:ik heb een draak van een jack russel. geen land mee te bezeilen..
hahhaha, wat wil je met een jr.
Welshfanatic schreef:Ik was dr weer... Met 1 kies minder (zat eraan te komen, die is toen bij mn vorige tandarts gevuld, beugel eruit en hij viel uit elkaar) En nu was de dag dus... Hoop op niet teveel pijn