Ik heb vanavond privéles

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Ik heb ook altijd last van m'n rug, en dan ga ik ook altijd rijden.. Maar nu was het zo erg dat ik gewoon al moest huilen als ik een trap op of afliep.
Maar 't lukt denk 'k wel. (Hoewel.. Zazoe is nogal onzeker, en er gaat vandaag iemand op die er nog nooit op heeft gereden. Dus als die aan de kletter gaat kan ik het wel weer shaken.)
Doeg
Hitime schreef:Ik heb ook altijd last van m'n rug, en dan ga ik ook altijd rijden.. Maar nu was het zo erg dat ik gewoon al moest huilen als ik een trap op of afliep.
Maar 't lukt denk 'k wel. (Hoewel.. Zazoe is nogal onzeker, en er gaat vandaag iemand op die er nog nooit op heeft gereden. Dus als die aan de kletter gaat kan ik het wel weer shaken.)
Doeg
bietjuhh schreef:Hitime schreef:Ik heb ook altijd last van m'n rug, en dan ga ik ook altijd rijden.. Maar nu was het zo erg dat ik gewoon al moest huilen als ik een trap op of afliep.
Doeg
mmhhh dat herken heb ik ook last van
bietjuhh schreef:Hitime schreef:Ik heb ook altijd last van m'n rug, en dan ga ik ook altijd rijden.. Maar nu was het zo erg dat ik gewoon al moest huilen als ik een trap op of afliep.
Doeg
mmhhh dat herken heb ik ook last van
Silfanoo schreef:Heey
Met mij gaat het goed
IK HEB OP INTERNET DAT ROOD MET WITTE STIPPEN HALSTER GEVONDEN! (die Tania ook heeft)
Maat: shetland.Leverbaar eventueel met bijpassend zadeldek en peesbeschermers
Ik zoek nu alleen even niks, en nogal prijzig
Cynn_x schreef:Niet zo snel!!!
Te lang niet meer hier geweest! *Shame shame*
Problemen thuis enz, I'm sorry!
Maar ik ben het volgende topic niet vergeten hoor.
Ik houd alles nog bij, maar reageer enkel ff niet zo vaak.
bietjuhh schreef:Silfanoo schreef:Heey
Met mij gaat het goed
IK HEB OP INTERNET DAT ROOD MET WITTE STIPPEN HALSTER GEVONDEN! (die Tania ook heeft)
Maat: shetland.Leverbaar eventueel met bijpassend zadeldek en peesbeschermers
Ik zoek nu alleen even niks, en nogal prijzig
OOO waar die wil ik namelijk