Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cemlys schreef:Caesar schreef:Ines, ook 2 mooie combinaties. Sprekend dier trouwens, die 2e combihengst. Staat die nog ergens ter dekking? Ik ben hem niet eerder tegengekomen, maar dat kan ook aan mijn eigen liggen natuurlijk.
Hier 27.04 een uitgerekende dame. V. Blanaeu Vail x MV. Criccieth Alladin.
Hoop heel erg op een roan merrie, maar als het maar gezond is dan ben ik al gelukkig!
Cadivor staat ter dekking bij gestut leybucht
http://www.welshgestuet-leybucht.de/hen ... n-cadivor/
Zn nakomelingen bekijk ik de laatste 3-4 jaar zo n beetje en er is me tot nu toe slecht eentje tegengevallen, alle andere konden geweldig bewegen. De hengst zelf vind ik gewoon ontzettend mooi.
mooie dingen gezien van Vail! benieuwd naar je veulen. Vail is niet groot of wel?
Diana is Pierre niets voor je arwr merrie? die staat bij heidepark ter dekking, daar zit uiteindelijk ook wel weer arwr achter. Hier ook wel eentje staan die zou passen, maar ook arwr erin, en te dicht vind ik.
Patries heeft nog een aantal leuke hengsten staan die passen op die arwr merrie, mss daar nog even informeren.
Cemlys schreef:Nee maar ze heeft een hele gave 4 jarige hengst (tenminste ik gok dat die 4 is), dan heeft ze nicton carreg en serock fairy arwr. Die hengst die nu bij Siemers ter dekking staat, Cemaes Floyd, is ook van haar. En dan heb je nog Penboeth Axle.
Axle en Fairy Arwr waar dus zowiezo arwr achterzit, carreg is ook mooi familie, want die komt ook uit de moeder van arwr.
Die weston lady killer vind ik ook wel gaaf!
Caesar schreef:Naar mijn weten staat Vail nog steeds bij Theo en Engelien. Hij heeft wel te koop gestaan eind vorig jaar maar heb nog niet gehoord of ze hem nog hebben. Kan het wel voor je navragen hoor?
Hij is inderdaad niet groot, maar heeft wel ontzettend veel body. Vorig jaar hadden ze alle veulens 1e premie uit deze hengst. Nou zegt dat ook niet alles, maar het is voor mijn merrie met Blanaeu bloed wel een mooie aanvulling. Ben zelf erg benieuwd naar de combi. En zeker omdat mijn merrie echt bot nodig heeft, denk ik dat dat met Vail wel goed komt.
Diane_Basje schreef:Caesar schreef:Naar mijn weten staat Vail nog steeds bij Theo en Engelien. Hij heeft wel te koop gestaan eind vorig jaar maar heb nog niet gehoord of ze hem nog hebben. Kan het wel voor je navragen hoor?
Hij is inderdaad niet groot, maar heeft wel ontzettend veel body. Vorig jaar hadden ze alle veulens 1e premie uit deze hengst. Nou zegt dat ook niet alles, maar het is voor mijn merrie met Blanaeu bloed wel een mooie aanvulling. Ben zelf erg benieuwd naar de combi. En zeker omdat mijn merrie echt bot nodig heeft, denk ik dat dat met Vail wel goed komt.
Als je dat wil doen, graag.
Theo was ringmeester in Utrecht en sprak mij aan. Hij wilde Vail aanbevelen voor Dolly, toen was ze al drachtig. Later zag ik hem te koop staan