Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
T3mptati0n schreef:Ok, ik begin de hoop te verliezen dat mijn pony ooit normaal zal verharen![]()
Ben al dapper een poos bezig met lavablokje, helpt (nog) niet. Lijnzaadolie zit in haar voer, helpt niet. Vorige week vitaminespuit gegeven, nog geen verandering kunnen vinden.
Ze heeft t volgens mij warm, haalt zichzelf open op bepaalde plekken
Dyonne schreef:Staat ze op stal? Hoeveel licht heb je daar?
Ik ken een menner, die hield zijn paard kort in de vacht door heel veel licht op stal, en voldoende lang aanlaten. Een dikke deken was niet meer nodig.
Het is wel goed op tijd dan met lijnzaadolie etc te beginnen. Maar ik denk niet dat je al moet verwachten dat ze nu al volop verhaart.
T3mptati0n schreef:Pony stond eerder trouwens 24/7 buiten, in de opfok, daar verhaarde ze ook pas midden in de zomer
Welkom Annemarie_r!
Girlgamer schreef:Welkom Annemarie.
Hier nog geen verharende pony's, heb er ook geen haast mee. Laat de natuur maar gewoon haar werk doen.
Wel een mooie drachtige merrie. Ze draagt nu wel zichtbaar anders dan vorig jaar.
Verder jammer dat de hengsten die wij wel aardig vinden niet door zijn. Sidane, Hand's up en Hummer.
@Jenny: jullie kregen toch een veulen van Hummer? Uit welke merrie? Ben benieuwd.