Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Oh, dus jij hebt weer vrij spel
Hitime schreef:Ik heb nog steeds vrij spel.
Maar ik val 'm blijkbaar gewoon niet op..
Hitime schreef:Ik heb nog steeds vrij spel.
Silfanoo schreef:Hitime schreef:Ik heb nog steeds vrij spel.
Ik weet eigenlijk niet of 'mijne' een vriendin heeft, volgensmij niet
Maar ik ben een scheiterd
bietjuhh schreef:Hitime schreef:Ik heb nog steeds vrij spel.
hahah, vrijdag (afgelopen) ging Die telkens knipogen werd para
Hitime schreef:Kom op Nathalie, gewoon vragen!(Moet ik nodig zeggen.. Ik heb hem gewoon onderhand gestalkt. Nee, ik ben vrienden met vrienden/vriendinnen van hem, heeeel handig
)
Silfanoo schreef:dat zie ik in mijn ooghoeken, maar durf hem niet eens recht in zijn ogen aan te kijken
bietjuhh schreef:hahah Nathalieik zou het ook niet vragen hoor
. ik stalk ook altijd
nee grapje. ik heb vrienden die hem kennen, en sja ken hem zlef ook
chille wel is buiten enzo vett gezellig
Hitime schreef:Silfanoo schreef:dat zie ik in mijn ooghoeken, maar durf hem niet eens recht in zijn ogen aan te kijken
Dat heb ik ook hè. Dan zie ik dat vanuit m'n ooghoeken, en ik voel het soort van zeg maar..
Maar ik durf 'm écht niet aan te kijken!
Nja, soms kijk ik 'm wel aan, en hij kijkt dan ook. En dan is het echt zo van, 'nukomthet'hoi'moment..' En dan kijk ik maar gauw weg, omdat ik 'm dan niet aan durf te blijven kijken.
Oh, verliefd zijn is zo lastig..
Hitime schreef:Daag Bianca
Silfanoo schreef:Hitime schreef:
Dat heb ik ook hè. Dan zie ik dat vanuit m'n ooghoeken, en ik voel het soort van zeg maar..
Nja, soms kijk ik 'm wel aan, en hij kijkt dan ook. En dan is het echt zo van, 'nukomthet'hoi'moment..' En dan kijk ik maar gauw weg, omdat ik 'm dan niet aan durf te blijven kijken.
Gister in de pauze liep hij achter me, en ik keek net achter me, en hij keek me recht in mijn ogen aan, omg ik draaide zo snel mogelijk mijn hoofd om en mijn hele hart bonkte, ik schrok me dood man
Verliefd zijn is idd lastig, wat het allemaal wel niet met je doet.. O:)
Silfanoo schreef:Hitime schreef:Dat heb ik ook hè. Dan zie ik dat vanuit m'n ooghoeken, en ik voel het soort van zeg maar..
Gister in de pauze liep hij achter me, en ik keek net achter me, en hij keek me recht in mijn ogen aan, omg ik draaide zo snel mogelijk mijn hoofd om en mijn hele hart bonkte, ik schrok me dood man
Verliefd zijn is idd lastig, wat het allemaal wel niet met je doet..