Heb nu dus bijvoorbeeld Twilight geleend van een vriendin ook Schuld van Simone van der Vlugt, en nog zo'n andere.. De amulet ofzo?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 17-01-09 18:47
Dat zijn goede boekennn <333 Ik heb laatst Twilight in het Engels gekocht, maar ben nog even een ander boek [Bonustrack] van de bieb aan het lezen, en dan wou ik nog even Twilight in het Nederlands lezen. Voor de 2x, ook van de bieb.
Ik lees nu Twilight in het Engels, wil die uiteindelijk ook in het Engels kopen. Heb harry Potter 1+2 ook al in het Engels gelezen. 't is gewoon heel goed voor je Engels. =) En ik heb de films al gezien, van alle boeken die ik in het Engels lees, dus snap ik een stukje niet, dan weet ik het van de film ongeveer.
Ik lees nu.. (heb gelezen ); Studies seks en sla van de bieb.
Whahahha Rebec En idd, het is supergoed voor je Engels. Intotaal heb ik 14 Engelse boeken in mijn kast staan, en nog heel veel via docent gelezen (boeken die nog hoger zijn dan voor 5 Vwo ofzo). Het is ook geen probleem om Engels te lezen voor mij, ik doe het echt probleemloos, maar vond het toch nog ff leuk om Twilight in het Nederlands te lezen. Kan je ook zo goed verschil zien en fouten wegens slechte vertalingen, en dan vervolgens de Engelse lezen, en dan is het helemaal leuk. xD
Haha ik heb jullie afgeschrikt met mijn wiskunde. Sorry
xmarliez
Geplaatst: 17-01-09 19:33
Hee Dames! Ik meld me ook maar weer eens, heb tegenwoordig niet zoveel tijd meer (school, paarden) en jullie praten zoveel . in nog geen 1 maand al 202 pagina's dat is echt veel te veel!! Er zullen vast al een hoop nieuwe bij zitten, die mij niet kennen.... maarja. verder ben ik druk aan het oefenen met Parelli en het gaat al erg goed , dit is mijn examenjaar dus moet echt even veel leren, en merk dat ik met de dag meer studieboller wordt, mijn hoofd puilt uit van de informatie die ik allemaal leer en ik ben het rijden weer aan het oppakken met mijn bijrijdtinker, conditie training, grondwerk, parelli en rijden (veel tijd dus) verder geef ik ook nog 2x per week les en heb dan ook nog mijn eigen draakjes .. conclusie geen tijd meer voor iets wat maar op internet lijkt... Ik hoop dat jullie het mij vergeven hihi. nu moet ik weer gaan douchen want ga vanavond uit...... (ik heb echt een TE druk leven)