Sectie C veulen van 2010, v. Gristhills Lion King (C) Zie haar profiel
ja idd vergeten er bij te zetten.
Cemlys
Geplaatst: 05-02-11 14:44
Bijna 8 maand ver, flink wat buik te zien, en ze is compleet uit (sport)conditie en proportie, ze staat er verder ook gewoon lomp op. Ben trouwens heel erg benieuwd naar wat eruit komt, maar nog 3 maandjes wachten dus.
in tegenstelling tot de zomer
winterpony's zijn wel heel schattig en wollig, maar geef ze mij maar in zomertenue , vind er niks aan, al dat haar, om nog maar te zwijgen van de pakken die ik er alweer vanaf gehaald heb en de pakken die er nog vanaf moeten komen
@Zitake, ik vind het altijd wel leuk om die winterharen eruit te borstelen... mijn pony's trekken de gekste bekken, daarbij worden ze ook nog 'boos' als ik stop. Is wel grappig om te zien
Merrie (al een stuk minder lomp als ze een zadel opkrijgt), na 4 maand rust, zadel erop en wegrijden, met stormweer en gewoon buiten . Als ze allemaal zo makkelijk waren
Zitake, willie wortel is ook zo , vandaag even naar 'm wezen kijken bij pietsie. Wát een geweldige hengst. Romy heeft 'm even voorgereden, erg -baar. Er komt nog een foto aan , je lacht je helemaal krom als je hem ziet.
Romy en Petra, bedankt voor jullie gastvrijheid! Was erg gezellig!
Ik vind dat winterhaar juist leuk. Lekker wollig. Als ze gaat verharen willen ze allemaal geborteld worden. Normaal nooit, maar dan staan ze te dringen.
Cemlys
Geplaatst: 05-02-11 20:26
Hoezo familie Kijk zo jukkie zijn ze in de winter. (3 jarige een week buitengestaan en hup oog weer vies, binnen no problemo, maar buiten altijd hetzelfde en altijd s winters).
Hahahahah hij gooide zijn neus op zijn borst en nam een sprong hahah! Ik heb nog nooit zo'n kleine pony gezien die zo'n sprong maakte hahah. En pietsie maar zeggen; 'Hij is hartstikke braaf'
het was maar een sprongetje toch !! haha maar pb even je emailadres dan kan ik de goede rijfoto's ( ja die waren er ook hoor) even mailen en het was gezellig dat je de veestapel even kwam bewonderen.
Hahaha, zal wel meevallen zo'n rel Iedereen ziet dat hij een sprongetje maakt, en sja als hij een sprongetje maakt zonder dat je het verwacht, met zijn kin op zijn borst, krijg je zulke foto's. En dan nog, die 3 sec dat hij zo 'springt'
Bij Romy was WW wel braaf
Honeys
Geplaatst: 06-02-11 08:52
Rijd je altijd zo Temtation??? Arme WW .... Komt zij even op visite hahaha
K vind het toch een stoere foto.
T3mptati0n
Geplaatst: 06-02-11 13:55
Ja, neus op de borst en gaan met die banaan .
Nee was een galopje aan het doen, hij struikelt en maakt ineens zo'n aparte sprong, en Romy heeft het net weer op de foto staan
Honeys
Geplaatst: 06-02-11 18:26
, dus Romy kan niet alleen goed rijden. Maar ook goed fotograveren..