PeeWij schreef:He Yorick, Hoe is het?
Super eigenlijk. En met jou?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:He Yorick, Hoe is het?
madrieka schreef:zo even beetje gepoetst .....alles ruikt dan zo lekker fris...mmmmm
PeeWij schreef:Verveel me heir op de zaak, heb totaal geen zin vandaag. Duurt gewoon eeuwig lang tot dat het half 6 is.
PeeWij schreef:madrieka schreef:zo even beetje gepoetst .....alles ruikt dan zo lekker fris...mmmmm
Wat heb je dan gepoetst? Dat het zo fris ruikt
yorick schreef:PeeWij schreef:Verveel me heir op de zaak, heb totaal geen zin vandaag. Duurt gewoon eeuwig lang tot dat het half 6 is.
Nou kom maar op met die intressante verhalen dan,alles beter al gisteravond want dat ging echt nergens over.
yorick schreef:PeeWij schreef:Verveel me heir op de zaak, heb totaal geen zin vandaag. Duurt gewoon eeuwig lang tot dat het half 6 is.
Nou kom maar op met die intressante verhalen dan,alles beter al gisteravond want dat ging echt nergens over.
Welshfanatic schreef:yorick schreef:
Oh... krijgen we nu het mannenpraat cker?Nou laat maar horen
PeeWij schreef:Echte schoonheid daar heb je geen foundation voor nodig. Gewoon puur natuur! Kunnen de vrouwen niet begrijpen!
PeeWij schreef:Echte schoonheid daar heb je geen foundation voor nodig. Gewoon puur natuur! Kunnen de vrouwen niet begrijpen!
yorick schreef:PeeWij schreef:Echte schoonheid daar heb je geen foundation voor nodig. Gewoon puur natuur! Kunnen de vrouwen niet begrijpen!
Dank je wel PW hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaaha
madrieka schreef:PeeWij schreef:Echte schoonheid daar heb je geen foundation voor nodig. Gewoon puur natuur! Kunnen de vrouwen niet begrijpen!
Ik ben puur natuur...
PeeWij schreef:Nee ik sta 's ochtends niet een half uur voor de spiegel, hooguit 5 minuten, als ik me moet scheren, anders korter.
Snap ik niets van. eidelheid oke, maar niet ten koste van de tijd. Heb wel wat beters te doen!
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:Ik ben puur natuur...
Me too... behalve de ijzer in mn kakenMaarjah, daar zie je niks van
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:Ik ben puur natuur...
Me too... behalve de ijzer in mn kakenMaarjah, daar zie je niks van
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Nee ik sta 's ochtends niet een half uur voor de spiegel, hooguit 5 minuten, als ik me moet scheren, anders korter.
Snap ik niets van. eidelheid oke, maar niet ten koste van de tijd. Heb wel wat beters te doen!
Cker weten? Kijk jij dan niet altijd even in de spiegel als je er 1 tegenkomt? Of in winkelruiten?
PeeWij schreef:En hoe lang zit 's ochtends bij jullie de badkamer deur op slot