Muzefee schreef:Oké! Noujah is iets om over te denken, maar voorlopig mag ze eerst een keer volwassen worden.
Je hebt nog tijd zat

Misschien is er tegen die tijd wel net een mooie zwarte Valentijn goedgekeurt ofzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muzefee schreef:Oké! Noujah is iets om over te denken, maar voorlopig mag ze eerst een keer volwassen worden.
BlackDevils schreef:Als je trouwens gewoon googled op een hengst en dan afbeeldingen aan klikt zie je vaak al veel nakomelingen en meteen de kleur er bij
happytime schreef:hallo ik ben monique en ben 39 jaar en gebruiker van een welshpony(B) ben er zeer tevreden over omdat ze zo veelzijdig is (dressuur, mennen)helaas weten we niet of ze papieren heeft,5 jaar gelden is opgekocht door een man in nistelrode, die merrie"s opkoopt (van elk ras)en ze laat dekken door eigen hengsten en daarna bloed aftapt(voor zwangere vrouwen)en ze weer drachtig verkoopt. helaas zat er geen veulen in,maar papieren gaf die man er niet bij.
Voor mij moeilijk te achterhalen wie haar ouders zijn, maar wil wel graag met haar fokken (voor mezelf dan,om eventueel 2-span te gaan rijden in de toekomst)
ze is een stekelharige vos van 125cm, welke hengst zou passen?(zoveel aanbod)
ze heeft wel zomereczeem, is dit erfelijk?
Westernfreak schreef:Kleurvererving ook altijd een leuk onderwerp ! Ga er in elk geval niet altijd van uit dat wat op het papier staat ook juist is. Onze op papier vos roan geboren schimmelmerrie Kompas Marina was bijvoorbeeld een bruin geboren schimmel. In combinatie met de voshengst Boreas Ubbo kwam er namelijk toch een bruin geboren schimmelmerrie uit rollen ! En de roanfactor droeg ze ook zeker niet
Westernfreak schreef:Zo, veel gepost in dit topic !
Melanie, Hy-Fidelity valt me zeker niet tegen! Zijn hals vind ik wel een minpuntje en ook zijn beweging komt zo natuurlijk niet goed over. Misschien eens een filmpje maken ?
Kleurvererving ook altijd een leuk onderwerp ! Ga er in elk geval niet altijd van uit dat wat op het papier staat ook juist is. Onze op papier vos roan geboren schimmelmerrie Kompas Marina was bijvoorbeeld een bruin geboren schimmel. In combinatie met de voshengst Boreas Ubbo kwam er namelijk toch een bruin geboren schimmelmerrie uit rollen ! En de roanfactor droeg ze ook zeker niet
BlackDevils schreef:Ik vind €75,- een behoorlijk bedrag als ik de hengst er ook voor bij in de kost heb...
Een hengstenboer is misschien dan toch wel aantrekkelijker.
Melanie5 schreef:Ik heb zelf 100 euro per dekking betaald voor een hengst die ik huurde.
Maar goed, mocht iemand echt geinteresseerd zijn, dan valt erover te praten.
regtur schreef:Melanie: Zou je hem naar buitenland willen verhuren? mogelijk weet ik een adresje.
oempaloempa schreef:Hallooo,
Dan ga ik me er ook maar eens mee bemoeien!:P
Ik heb nl. een welsh a merrietje met als vader Coelenhage's Dixie en als moeder (vaag maar goed) Conny.
Ben al een poosje op zoek naar dr vader, maarkan hem nergens vinden. Misschien kent iemand m??
Verder heb ik eigenlijk bijna geen verstand van keuringen en fokkerij zaken (ben ook nog maar 12)
Maar in de zomer wil ik toch graaag met mijn paardje naar een keuring en dr laten dekken.
Sabrina heeft een veulenstamboek.
[img]d:\Documents and Settings\Linda\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\sabrina[/img]
Is dit een mooie merrie en heeft ze 'een toekomst'??
Ze is trouwens 2 jaar
Dyonne schreef:sunnymay, ik ben wel benieuwd wat jij aan de hoge kant vindt?
Sowieso eigenlijk ook wel van anderen?
Wat is een normale prijs naar jullie mening van een dekking (en dan graag de sectie erbij vermelden, want A is veel goedkoper dan D bijvoorbeeld).