Melanie5 schreef:Ik heb eigenlijk niet veel toe te voegen verder, maar ik hoop gewoon dat we het met z'n allen gezellig kunnen houden in de fokkerij.
Ik fok voor m'n plezier en ja, ik heb ook wel commentaar op dingen. Maar ik laat me er niet gek door maken. Ik kies voor het WPCV en ga naar hun keuringen. So be it, geen probleem. Ik heb geen hekel aan het NWPCS, verre van, maar ik heb gewoon een andere instelling.
Ook wij kiezen voor de WPCV en niet omdat we tegen het NWPCS zijn, nee maar bij de WPCV is alles veel ongemoeider en lijkt het erop dat iedereen op de keuringen veel minder stress heeft. Bij het NWPCS zie je een grote groep fanatiekelingen naar de keuring gaan zonder er echt plezier eraan. Ook willen fokkers onderling elkaar nogal eens in een slecht daglicht plaatsen om ze te ontmoedigen of erger..... als ik Melanie5 haar tekst dan zie denk ik, wat heb jij het bij het rechte eind!
De WPCV afschilderen als een groepje kliene kinderen is een typische uitspraak voor hoge heren en dames van het NWPCS je zult de WPCV zulke uitspraken NOOOIT horen doen. Weer een opvalend verschil tussen deze twee stamboeken.
Iiyama