milou123 schreef:Hij is goed gekeurd hoor
dat is helemaal beter

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
milou123 schreef:Hij is goed gekeurd hoor
suusiejj schreef:milou123 schreef:Hij is goed gekeurd hoor
dat is helemaal beter
kathyY schreef:HihiSuusiejj hij heeft echt wel genoeg manen inderdaad
![]()
dus dat mag wel hoor
![]()
Klein beetje dan!![]()
![]()
Maar we hebben hem nog niet gekocht hoor(voor de gene die dat denken) Zondag gaan we terug en dan spreken we het af met die meneer. Dus
![]()
![]()
Maar als het aan ons ligt dan komt hij er!
christel1857 schreef:Hij is niet goedgekeurd hoor, hij heeft naar mijn weten nog nooit een merrie gedekt(ik ben de stiefzus van kathyy
)
rianne1987 schreef:Wauw!! Hij is echt supergaaf!! ik hoop echt voor je dat hij bij jullie komt.
En mocht het zo zijn, wel vaak foto's plaatsen he!
PeeWij schreef:Weet je ook uit welke merrie hij komt. Comet is een bewezen hengst. Voor info over hem kun je ook even kijken op: http://www.roetsenest.nl/
christel1857 schreef:PeeWij schreef:Weet je ook uit welke merrie hij komt. Comet is een bewezen hengst. Voor info over hem kun je ook even kijken op: http://www.roetsenest.nl/
joostvangestel schreef:Arjan is een ontzettend gemakkelijke naam. Winalda Hiem's is de stalnaam, dus zeker niet zijn roepnaamEr is trouwens een artikel geweest over Winalda Hiem in de Paardenkrant, toen Winalda Hiem's Henschel werd goedgekeurd. Henschel en Arjan zijn trouwens zo goed als geen familie van elkaar (nou ja, zelfde opa = Springbourne Claret). Arjan heeft in ieder geval duidelijk iets meegekregen van Penual Mark (vader van Claret), dat zie je ook wel aan de opmerking van PeeWij dat hij wat op Goldleaf leek. Ik vond hem zelf wel iets weghebben van Foxhunter Pantheon, die een direkte zoon is van Mark (en Pantheon is ook de vader van Goldleaf).
PeeWij schreef:De fokkerij van familie Visser uit Wynaldum wordt steeds bekender. Er stond in de Paarenkrant van afgelopen vrijdag een heel stuk over Penual MArk, inclusief foto's. Ik ga nog liever een stap terug. Kijk op mijn site naar Dreams of Hope, vader Revel Jeeves( =vader van Mark)