Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stalshamrock schreef:was de bedoeling dat wij ook kwamen maar heb begrepen dat wij zeker niet met ponys komen omdat we de jury van de vriendenkring moeten wegbrengen. hoop nog wel even te komen kijken!!
yorick schreef:stalshamrock schreef:was de bedoeling dat wij ook kwamen maar heb begrepen dat wij zeker niet met ponys komen omdat we de jury van de vriendenkring moeten wegbrengen. hoop nog wel even te komen kijken!!
leuk
iiyama schreef:Ik begin er nu echt heeeeeeeeeeeeeeel veel zin in te krijgen en ga zeker ook aan de young handler klasse mee doen, kost niks! ik heb van mijn vader gehoord dat er over het hele weekend verspreid meer als 500 paarden en pony's komen, te gek! Hebben jullie gezien dat er ook een website is van deze keuring met een link naar de Marathon wedstrijd?
Jammer Shamrock dat jullie niet komen had graag eens wat pony's van jullie gezien, mijn vader zegt dat ze erg mmoi zijn! Nou hopelijk kun je toch komen kijken!
![]()
www.voermanhof.be/WFBS/HomeWFBS.html
Dit weekend is het weer zover!

klaasjuhhh schreef:Wij komen ook, met een 2jarige Palomino merrie, sectie A.
Lees net dat er ook een Best Young Handler klasse is? Leuk! Ik baalde al een beetje omdat ik in Wezep, de dag voor Gilze, mee wou doen met Bestgaande voorbrenger, hihi. Heb er zin in!
@ StalShamrock: Jammer dat je niet komt, maar zien jullie vast wel weer! Kom je zelf wel gewoon kijken?

Nannes schreef:Ik doe mee met bestgaande rijpony kleine maat op High Flown's Bolero.
Ik heb er echt zin in