vanda's schreef:Nooit Welsh K geweest hoor in het moederland![]()
Welsh Part Bred
Nikita is hier gebroen hoor

Ach dan zeggen ze dat het NWR is en dan is het weer partbred... Welsh D-inges voor D pony's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vanda's schreef:Nooit Welsh K geweest hoor in het moederland![]()
Welsh Part Bred
Nikita is hier gebroen hoor

Charly schreef:Van mij mag het 12 Augustus zijn hoor... Hoef ik niet meer zo te stressen of mn pony er wel goed uit ziet
hahahaha
Ik zie het vanzelf wel in de bus dan

Heb er zin in! melisjuh schreef:wie weet wanneer het programma op internet staat?
melisjuh schreef:wie weet wanneer het programma op internet staat?
vanda's schreef:Ik weet dat het een beetje krap is voor de mensen die én aan de hand laten keuren, én mee doen met de Young Handlers én onder het zadel meedoen... Het kon helaas niet anders... Je zou vóór de Young Handlers rubriek alvast even los kunnen rijden, zodat je na die rubriek al snel de 'rij-ring' in kunt.
@ melody: Ik wilde het tijdschema net gaan plaatsen![]()
Tot zaterdag allemaal!
heb er zin in!
) even een beschrijvinkje proberen te maken voor de rijrubrieken, daar moet ik wel bij zeggen dat niet alle juryleden hetzelfde willen zien. Maar moet nu nog even wat (lees: veel...) enveloppen schrijven.
Charly schreef:Ben benieuwd, mijne mag om 12.20 in rubriek 52heb er zin in!
vanda's schreef:@ Charly: Word je al zenuwachtig?! hahahaha...
melisjuh schreef:Maar klopt dat schema wel ik weet wel dat het niet de preciesze tijd is dat kan ook niet maar, ik moet om 12.05 bij de wpb en daar staat dat om 12.10 de volgnede rubriek alweer komt elke rubriek duurt toch wel langer als 5 minuten...
Charly schreef:melisjuh schreef:Maar klopt dat schema wel ik weet wel dat het niet de preciesze tijd is dat kan ook niet maar, ik moet om 12.05 bij de wpb en daar staat dat om 12.10 de volgnede rubriek alweer komt elke rubriek duurt toch wel langer als 5 minuten...
waarschijnlijk zijn er niet zoveel inschrijvingen dan
vanda's schreef:Charly heeft correct geantwoord én gaat door naar de volgende vraag voor de koelkast!!![]()
Jeeh.. Kan ik best gebruiken een koelkast
vanda's schreef:Wat het jurylid precies wil zien, kan hij/zij zelf beslissen, maar dit is een beetje hoe het normaal gesproken gaat:
Je komt met z'n allen binnen op de rechterhand.
Stap, draf, galop.
Van hand veranderen in draf en dan op de andere hand ook even draf en galop.
Allemaal opstellen, soms op volgorde van binnenkomst, soms voorlopige plaatsing.
Beoordeling van de combinatie op stand.
Individuele show, dat wil zeggen, de rest blijft in het midden staan en jij moet een 'showtje' geven, de ringmeester geeft aan wat getoond moet worden, meestal, stap, draf, galop en een volte o.i.d.
Daarna met z'n allen rondstappen en plaatsing.
Er worden basisgangen gevraagd en evt. een stukje middendraf of middengalop, maar dit wordt door de ringmeester aangegeven. Ga dus vooral NIET continu rondrijden in midden/uitgestrekte draf, dat is niet de bedoeling.
Hopelijk is het nu een beetje duidelijk. De ringmeester geeft precies aan wat er moet gebeuren, dus je hoeft je niet te druk te maken dat je niet meer weet wat je moet doen als je in de ring bent.