aan de hand ruinen/hengsten
nmr 20 Thamen's Ilja vader Gleiniant Tsar
Vaardigheid Rec klasse B
28 Thamen's Ilja en dan rond 15.00 bestgaande menpony
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
melisjuh schreef:Mooi ik kan hem eindelijk openen.
Ja dan zal keuring aan de hand wel op het zand zijn dan want het springen begint tegen 11 uur half12 op hoofdterein en mennen is er dan ook.
Hoop dat je wel goed kan inrijden vorige keer as het zo druk als ik nu de startlijsten bekijk lijkt het wel alsof er meer mensen meedoen
kimmie_ schreef:hallo
ik heb een vraagje ik ben hier namelijk niet zo in thuis
maar moet je er een startkaart vo0r hebben met best gaande rijpony en derest
d0eiiiii -xxx-- kim en brutus

in de L1.
Die was in jááááren niet wit gewassen dus werd alsmaar geler van onderen. Tis er nog niet uit maar morgen proberen we het een laatste keer. Hij's iig witter dan dat ik me die staart kan herinneren 
ik moet 10 over 10 dressuur en daarna een keertje springen dus k hoef (pas) half 8 ongeveer te vertrekken.. (niet dat ik half 8 pas vind maar in vergelijking met jou wel
)

Julia_Romeo schreef:@ Royaltjuh ;; Zoo dat is wel heel vroeg jaik moet 10 over 10 dressuur en daarna een keertje springen dus k hoef (pas) half 8 ongeveer te vertrekken.. (niet dat ik half 8 pas vind maar in vergelijking met jou wel
)
*Edit . Moet om 10 uur
.. Bij de eerste 2 staat afgemeld.. maar of het dan later begint of gewoon 12 minute later ?? Julia_Romeo schreef:Ik keek net nog even op de startlijst.. weer afmelders .. nog vroeger.. Bij de eerste 2 staat afgemeld.. maar of het dan later begint of gewoon 12 minute later ??