Lastig te zien alleen in die lichte gouden haartjes haha)

Is overigens te koop
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amyz schreef:Knappe Reaven, sectie A, palomino met veel wit (en lijkt zelfs stiekem roanLastig te zien alleen in die lichte gouden haartjes haha)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Is overigens te koop
regtur schreef:amyz schreef:Knappe Reaven, sectie A, palomino met veel wit (en lijkt zelfs stiekem roanLastig te zien alleen in die lichte gouden haartjes haha)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Is overigens te koop
Vader en moeder zijn geen roan, dus dat zou niet kunnen, maar misschien wel sabino.
Getup schreef:Dacht ik n aparte po ny te hebben...zie ik hier allemaal kopietjes voorbijkomen, waaronder die van absque_dubio.
Onze 4 jarige ( v Zomerdijks WW)
[ [url=m/HME5UO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VbOQHN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Getup schreef:Dacht ik n aparte po ny te hebben...zie ik hier allemaal kopietjes voorbijkomen, waaronder die van absque_dubio.
Onze 4 jarige ( v Zomerdijks WW)
[ [url=m/HME5UO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VbOQHN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Getup schreef:A_d: ja he,zou mooi passen. Die van mij loopt ook voor de kar haha
Regtur: de Fokker (uit Hoogeveen, geloof ik) heeft er nooit papieren bij aangevraagd. Wij zijn al de 4e eigenaar,van de 2e eigenaar heb ik gehoord, dat de moeder n fijne pony was,maar weet niet hoe ze heet. Aangezien het een ruin is,maakt het mij ook niet veel uit

Desondanks heeeel erg tevreden. Vorige week vloog ik er nog achteraan in het weiland als we een oefenrondje deden, handen nog steeds vol met blaren. En vandaag loopt hij een top rondje!