Die pony die ernaast loopt is 1.38, dus ik denk dat ze nu ongeveer 1.38/1.40 zoiets is Haar vader is Heidehof's don Diego ( 1.48 ) en haar moeder is Roetsenest elonique, ( 1.47 ).
Ik denk ook inderdaad bij 3 het handigst, maar je weet maar nooit. Ik heb zelf wel met keuringen meegelopen bij friezen en ik neem aan dat het bij iedere keuring hetzelfde ongeveer gaat en anders vraagt de jury wel aan je of je nog een keer moet draven of stappen.
Hoi, dan ga je naar Heteren. Je hebt een driejarige mee, en die moet dus gemeten worden? Dan hoef je er waarschijnlijk niet scherp om 8 uur te staan, tenzij je de eerste op de lijst bent..
In de keuringsbaan is 3 minuten per pony een redelijke regel, hoewel er veel verschil zit tussen juryleden. Dan kan je uitrekenen hoe laat de merrie in de rubriek moet. Minimaal 1 uur van te voren opdagen bij de stamboekopname is dan wel geboden. Vroeger betekent meestal minder wachten.
Ik ben de enige in mijn rubriek maar kan geen aanvangsttijd vinden. Bij de veterinaire keuring heb ik er een hoop voor me,de premiekeuring begint om 9 uur. Ik zorg wel dat ik er om 8 uur ben,dan kan ik haar daar vlechten en poetsen.