@Regtur, waar ga je op de valreep nog naar toe, Hellendoorn ook ? En met wat voor pony ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SANEX schreef:Menai Nanci vanmiddag, al een paar weken echt elke dag getraind, gepoetst, geprutst etc, meer kan ik er niet aan doen.... ben heel benieuwd wat ze er zaterdag van gaan zeggen!
[ Afbeelding ]
@Regtur, waar ga je op de valreep nog naar toe, Hellendoorn ook ? En met wat voor pony ?

SANEX schreef:Wij zijn succesvol teruggekeerd uit Hellendoorn!
Nanci had een 1e premie met uitnodiging CK en was Reserve kampioen Sectie C volwassen merries. Dus helemaal happy weer terug, wel gehoopt natuurlijk maar niet daadwerkelijk verwacht.
Let niet op mijn hoofd, beetje gekke kop trek ik hier
[ Afbeelding ]
En eindelijk thuis zei ze dit ervan, bye bye shiny poownie!
[ Afbeelding ]

Royaltjuh schreef:marissa161 schreef:Ik ga zaterdag 28 juli met mijn 4 jarige anglo-arabier naar de keuring in Tolbert. Eerst voor stamboekopname en s middags nog onder het zadel
Dan zal je wel een ander stamboek bedoelen en in het verkeerde topic beland zijn, want dit gaat over de Welshkeuringen en die in Tolbert is 2 weken terug al geweest.
Maar alsnog succes!
Monster 
Ik had pas nadien de link gelegd dat jij het was. Maar ze waren idd wel gewaagd aan elkaar