Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MadelonSunny schreef:@Bellarose Ik vroeg me af wanneer ze geboren is?Ik vond der nog wat puppy-achtig ogen namelijk
Ze heeft wel een mooi kleurtje!
![]()
Iemand foto's van nummer 40?
Seasons schreef:Ik was er gisteren met mijn lerares van school en haar ponies (High Flown Stud). Ik heb High Flown's Viper voorgebracht tijdens de hengstenrubriek van 8 jaar en ouder. Hij was druk en sterk, dus hij ging tijdens de belangrijke drafrondjes zijn stoom afblazen en tijdens de ereronde liep hij geweldig. Maargoed, was een leuke ervaring!
Ik moest ook invallen voor een amazone tijdens de bereden rubriek. Alles geleend, cap, laarzen, broek, echt alles. Jas was te groot en cap was een beetje..... tja.Was ook de eerste dat ik op de pony reed. Het was ook flink wennen, ponypasjes, ben grote paarden gewent. En hij zat aan alle kanten vast, plus hij vond de onderste teugel helemaal niks, dus daar ben ik maar zoveel mogelijk vanaf gebleven.
We werden tweede van de vier in de bereden rubriek tegen allemaal grote Welsh Ponies! Dat had ik niet verwacht.... dus ik ben super blij.
@ YWC
Die reed bij mij in het rubriek?! Die is zo ontzettend gaaf.....![]()
Echt een super mooie hengst!