Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
matasja schreef:volgens mij kun je de pony laten staan, vorig jaar hebben we een veulen verkocht op de veiling en die is ook blijven staan, hebben ze 2 dagen later opgehaald. weet alleen de kosten niet.
AniekR schreef:Vind het ook wel jammer dat de afstamming niet op de site staat. Maar zit ook wel een reden achter natuurlijk.
AniekR schreef:Ik kom ook even kijken, en alleen kijken. Ook geen ruimte meer.
Maar toch altijd even leuk om heen te gaan.
Vind het ook wel jammer dat de afstamming niet op de site staat. Maar zit ook wel een reden achter natuurlijk. En dan heb je die zunige Zeeuwen hier![]()
yorick schreef:Ik ga denk ik ook nog wel even kijken. Ff gezellig doen want het duurt nog zo lang voor het volgende evenement.
regtur schreef:NadjaThaBest schreef:ja maar de prijzen van de bereden ponies liggen vaak hoger.
Ik hoorde vorige maand nog van een welsh a merrie, jaar of 6, die bracht 4500,00 op.
Een dochter van onze overleden hengst Baledon Hy-Society
Ook een goede springer.
truselientje schreef:Wat betreft bovenstaande hengst, de afstamming zegt mij zo even niks, maar als ik dan hilin en skellorn zie, ken ik die vooral van de sectie B. Is deze hengst ook een sectie B? Dan is hij enigzins uit de maat gegroeit en niet echt interessant meer voor fokkers. Of is het een WPBR?
rienne schreef:Nee een welsh dekhengst moet mijn a dekken (wat zou daar anders uitkomen
)
Maar mijn vriend vind dat we er al genoeg hebben dus ik moet zeker weten dat het veulen verkocht word.
En mijn vriend gaat voor goud weg hoor