Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:merrieveulen@ ik vond de schimmel ook een beste pony, maar erg groot voor een a. Is het een volle broer van Santa Fe?
Gewoon vaker meedoen, leuk toch?!
ARhythmical schreef:Zijn er nog foto's van de gebruiksrubrieken gemaakt????
ARhythmical schreef:De meisjes hebben weer een leuke dag gehad, het voorbrengen ( ook al gaat dat nog niet vloeiend en zijn onze eigen pony's geen keuringswelshjes) vinden ze gewoon erg leuk om te doen.
Wel hebben we het idee dat er door het engelse jurylid veel waarde aan het engelse voorbrengkostuum wordt gehecht?
Gwendolyn had helaas geen concurrentie in het first Ridden, maar Rhythmical was zoals altijd de fijne leermeester. ( honest childeren pony was het commentaar)
De uitslag in het bestgaande rijpony was voor mij een compleet raadsel...![]()
WW is als hij goed gereden wordt een super pony, maar dat was zaterdag met zijn nieuwe amazone nog niet zo.
regtur schreef:merrieveulen@ ik vond de schimmel ook een beste pony, maar erg groot voor een a. Is het een volle broer van Santa Fe?
Gewoon vaker meedoen, leuk toch?!
ARhythmical schreef:Waarop er tegen het meisje gezegd werd, dat de prijs fijn was, maar dat ze WW nog moest leren rijden, en dat dat wel zou komen met zo'n goede leermeester !
Daarna werd door de moeder van de amazone van WW gezegd , dat dat niet hoefde want het meisje had al veel ervaring...