23 april WPCV show Houten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:06

yorick schreef:
voorspelbaarheden

Je heet toch Hork en geen Jomanda of een ander wazig type. Roep dan eens wie er kampioen wordt!

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:10

PeeWij schreef:
yorick schreef:
voorspelbaarheden

Je heet toch Hork en geen Jomanda of een ander wazig type. Roep dan eens wie er kampioen wordt!

Als het aan mij ligt: Amity's Ocean King.

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:12

en verder weet ik niet wat er opgegeven is dus we zullen zien. Ik vermaak me hoe dan ook zeker weten
en gun iedereen het kampioenschap( maar mezelf natuurlijk het meest, hahahaha)

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:25

yorick schreef:
en verder weet ik niet wat er opgegeven is dus we zullen zien. Ik vermaak me hoe dan ook zeker weten
en gun iedereen het kampioenschap( maar mezelf natuurlijk het meest, hahahaha)

Amen _/-\o_

cuneracobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:54

ag het is toch een mooi dagje uit wie er kampioen word maakt niet uit

amyz

Re: 23 april WPCV show Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 11:27

Maar t is toch altijd leuk om zelf kampioen te worden ;) Ach, ik ga voor een leuke dag en weer een goede ervaring erbij. Pony weet wat de bedoeling is, ben benieuwd of ie dat morgen ook laat zien :+ Jammer trouwens dat Arno er niet zal zijn, altijd zo heerlijk om m te zien lopen!

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 12:12

cuneracobs schreef:
ag het is toch een mooi dagje uit wie er kampioen word maakt niet uit

En zo is het Berry, genieten van onze eigen pony's en andere mensen laten genieten van onze pony's.

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 12:13

amyz schreef:
Maar t is toch altijd leuk om zelf kampioen te worden ;) Ach, ik ga voor een leuke dag en weer een goede ervaring erbij. Pony weet wat de bedoeling is, ben benieuwd of ie dat morgen ook laat zien :+ Jammer trouwens dat Arno er niet zal zijn, altijd zo heerlijk om m te zien lopen!

Er komen aan de hand zeker weten een aantal pony's die ook super kunnen bewegen, maar het is idd jammer dat Arno er niet bij is.

Danny_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 13:23

Als je naar een show gaat, ga je toch steeds voor het hoogst haalbare?

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:28

Nou wij doen toch ook nog mee. Kon nog bijgeschreven worden met de pony onder het zadel. Alvast wat ervaring opdoen voor van de zomer, doe namelijk niet mee voor de plaatsing.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:40

Absoluut Danny, het beste is als je van te voren vaststelt wat het hoogst haalbare is. Ik ben wel eens naar een keuring gegaan met het idee dat het een geweldige familiedag moest worden, en dat is helemaal gelukt! Was een van de beste keuringen die ik ooit meegemaakt heb. En vooral ook een openbaring.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:43

is pony inmiddels gewassen en verhaard joost?

ik ben vandaag vergeten de koffer mee te nemen dus hoop dat je niks mist

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:22

Inowa, pony is gewassen en verhaard. We hebben denk ik alles wel bij, komt goed! Zie je morgen!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:40

Zo. Pony na 3x wassen eindelijk wit en staat nu ingepakt tevreden hooi te kauwen :+

Tsja, ik ga ook absoluut voor het hoogst haalbare.. Maar als rookie met een hengst die nét wat vetter had mogen wezen ga ik dus voor een variant op de leuke familiedag; een positieve ervaring voor poownlief en mij :D Nou, dat moet best lukken denk ik :)

Heb er in ieder geval erg veel zin in!

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 22:09

Pony vetter? Dat is toch echt niet de bedoeling hoor. Hij moet bevleesd en bespierd zijn. Absoluut niet vet.

Danny_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 22:12

PeeWij schreef:
yorick schreef:
voorspelbaarheden

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 22:18

naam van pony noemen is moeilijk volgens mij omdat er weinig bekend is over welke dieren er komen. Wellicht zijn er wel meer namen bekend van eigenaren die komen . . . . . .

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 22:24

laten we maar mooi gaan genieten van een een mooie dag met hopelijk waardige kampioenen. Kan er maar 1 op de eerste plaats staan en de rest van de plaatsingen zullen verdeeld worden onder de andere deelnemers. Gelukkig zijn er nog geen grote geldprijzen te winnen.

Danny_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 22:26

Hallo Peewij , ik hoop dat je al meer dan 30 jaar meer draait in het Welsh wereldje maar ik weet dat dit niet zo is!
Ik weet dat je gewoon nu in je korte showseizoen er erg veel plezier aan hebt , maar denk eraan als je in de kampioenskeuringen komt er en andere sfeer is!!

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 22:27

Danny_D schreef:
Hallo Peewij , ik hoop dat je al meer dan 30 jaar meer draait in het Welsh wereldje maar ik weet dat dit niet zo is!
Ik weet dat je gewoon nu in je korte showseizoen er erg veel plezier aan hebt , maar denk eraan als je in de kampioenskeuringen komt er en andere sfeer is!!

Die ervaring hebben we al met de familie D uit B! Gewoon te ... voor woorden!

Danny_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 22:48

Hallo,
Peewij te gek voor woorden??? ik heb het wel over Stal Liezelshof waar je als internationaal ooit eens achter mijn hielen mag komen lopen met een zelf gefokte pony waarvan de vader verkocht is naar US en RW winner is!!!!
Make my day

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 07:42

Danny_D schreef:
Hallo,
Peewij te gek voor woorden??? ik heb het wel over Stal Liezelshof waar je als internationaal ooit eens achter mijn hielen mag komen lopen met een zelf gefokte pony waarvan de vader verkocht is naar US en RW winner is!!!!
Make my day

En ik heb het over de misdragingen van personen in en naast de keuringsbaan waar de honden geen brood van lusten!
Maar we weten allemaal wat je bereikt hebt, en daar voor hulde! Maar ga niet naast je schoenen lopen! Iedereen ziet ook dat je je zeer goede pony's al een jaar aan het adverteren bent en ze niet kwijt raakt. ;)

Maar het commentaar wat ik hiervoor gegeven heb is juist gericht tegen de mensen die op voorhand al roepen die of die gaat toch winnen, terwijl niemand weet wie er ingeschreven heeft.

Voor iedereen die gaat veel plezier vandaag!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 07:45

over een half uurtje vertrekken wij richting houten......de meesten zullen daar wel al zijn nu of in elk geval onderweg zijn.

ik wens iedereen alsnog veel succes voor vandaag!

wigke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 09:09

wij gaan ook zo rijden

waren van plan de 3 jarige a ook mee te nemen maar die vinden we niet genoeg in conditie dus die blijft thuis

wel komt de welsh cob c merwydd meredith mee

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 09:23

Wij vertrekken pas om een uur of 11, we hoeven pas om 15.00 uur te rijden, dus tijd genoeg.
Iedereen veel succes vandaag, en dat de beste maar mogen winnen.