Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en is toen in Utrecht geopereerd. Toen was er iets verkeerd gegaan met een prik en had ze een verharding in haar hals, ik geloof aan de linkerkant. Zou dat nog merkbaar zijn?
Motje11 schreef:Ik sprak de fokkers een paar dagen geleden nog, we hebben even lekker over "vroeger" gesproken.
Vogelenzangs Merel is nog niet zo lang geleden gekocht door een mevrouw in Hattem die er nog een veulentje mee wil fokken. Ze is nooit ingereden geweest.
Ready Token Honeysuckle is destijds ingeslapen.
Polka is verkocht als rijpony.
Vogelenzangs Tango (het veulentje op de foto boven) staat in Zweden en is kampioen dressuur pony's van Zweden geworden in 2009.
Ze vonden het leuk dat je Ready Token Honeysuckle nog kent en Talisman, en ze kenden jou ook nog Joost!
)
LCharlotte schreef:Leuk!! Zijn er recente foto's van Merel?
Een vraagje betreffende Dushi haar voorgaande veulentjes, in hoeverre is ze toen medisch begeleid?
Hoeveel echo's etc en hoe verliep het veulenen?
Hier zijn de foto's van de andere twee veulens van Lucky.

Ik heb en paar fotos als dat interessant is
Navajo staat op de boerderij naast ons, dat is ook echt en mooi pard! Maar hier noemen ze hem Navaho, maar hij ziet net uit als Tango en lijk op de fotos die hier liggen dus ik denk wel dat dat het zelfde paard is. Het is in ieder gevall de broer van Tango