Kootwijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:18

iemand enig idee hoe laat de C's en de D's beginnen ?

merle1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:30

Oké bedankt:D neem natuurlijk wel me foto camera mee om wat op de foto te zetten haha Succes allemaal !
Gr Merle 1

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:37

Darwin, is een lastige inschatting. Zeker niet voor 10 uur verwacht ik. ;)
Sectie D vooral op de foto vind ik altijd leuk. :D

Muzefee

Re: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 22:25

Topdag gehad. :)

Diëgo kampioen bij de 5-jarige jonge dressuurpony's! :D Ergens weet je wel dat hij het kan, maargoed, je weet nooit wat er nog meer rondloopt. ;)

Foto's komen morgenmiddag online, als ik bijgeslapen heb. :P

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 23:55

Hier ook weer terug en ook wel een heel aantal leuke pony's gezien en dingen waar ik niet zo van hou.
Persoonlijk was ik redelijk tevreden over ons optreden. De jury had een iets andere smaak. :P
Qua tijdsplanning loopt het altijd spaak op zo'n keuring. Dat is toch wel slordig. Niet dat ze zoveel tijd nodig hebben maar dat ze gewoon verkeerd calculeren. Bij de gebruiksrubrieken was zelf verder geen enkele tijd bekend behalve dat de eerste rubriek om 9.00 uur zou beginnen. Je probeerd dus een beetje te gaan rekenen wanneer je aan de beurt bent. Gelukkig voor ons was het later dan gepland omdat we iets verlaat begonnen maar het is toch niet prettig. Ik weet van mijn pony hoe lang ik nodig heb om het los te krijgen. Wanneer je vervolgens een half uur later bent dan klopt het gewoon niet meer. De ringmeester kon ons niets vertellen behalve na welke rubriek we aan de beurt waren. :(
Ook vond ik de kampioenskeuring erg rommelig. Natuurlijk hadden ze haast maar juist een goede toelichting (al is het alleen maar even vertellen welke pony zich op dat moment voorsteld, net als op de HK) is toch wel prettig. Bij de uitslagen werd het alleen bij het cathalogusnummer gelaten veelal.
Bij de kampioenskeuring van de A's was ik erg onder de indruk van de grote merrierubriek met wel veel kwaliteit. Helaas voor mij ook weer de bevestiging dat het type voorop staat en de beweging volledig ondergeschikt is.
Bij de uitreiking van de Divoza-cub was ik weer even blij dat één van mijn ukken de beweging geërft lijkt te hebben van haar pappa, de beste (5-jarige)! +:)+

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:07

Zo, ik ben ook eindelijk thuis, wat en dag zeg!
Nu eerst slapen en morgen aan de slag met de foto's.

Aantal goede pony's gezien, ookal was ik het niet altijd eens met de plaatsingen ;)
Middagprogramma was inderdaad érg chaotisch en de omroep was niet zo best. Het meest banketstaaf vond ik nog wel dat ze eerst de verkeerde pony als dagkampioen benoemde :=

Nu eerst slapen!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:16

:wave:

Ook weer thuis. Ook hier een lange dag, wel succesvol dus het was et waard. Wat behaald moest worden is behaald, + nog een sectiekampioenschap erbij dus helemaal goed.

Ik heb het einde niet afgewacht. Hoor de uitslag wel, wat een eindeloos programma! De baan meerdere keren leeg, jammer.
Omroepster had haar vuurdoop, was voor het eerst. Petje af op zo'n evenement. Ga er maar aanstaan, ik doe het haar niet na.

Maar et was gezellig, heb me reuzegoed vermaakt.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:31

Ik vond het vandaag ook weer gezellig. :j
Maar het duurde allemaal gewoon te lang voor het mooie.

Mijn foto's staan online. Al is dat vooral leuk voor mensen met interesse in sectie C/D. Verder nog de kampioenen van de bestgaande rijpony en de tuig-/menrubriek erop staan.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:36

Royaltjuh schreef:
Ook weer thuis. Ook hier een lange dag, wel succesvol dus het was et waard. Wat behaald moest worden is behaald, + nog een sectiekampioenschap erbij dus helemaal goed.

Welke sectie gaat het ook al weer over?
Een sectiekampioen hoort toch ook voor het dagkampioenschap te gaan?

polly26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:43

is het een leuke mooie keuring geweest?
moest helaas werken
iemand foto,s gemaakt

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:49

polly26 schreef:
iemand foto,s gemaakt

AniekR schreef:
Nu eerst slapen en morgen aan de slag met de foto's.
Muzefee schreef:
Foto's komen morgenmiddag online, als ik bijgeslapen heb. :P

Dyonne schreef:
Mijn foto's staan online.

:Y)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 11:11

Ik ben juist wakker. Had wat slaap nodig. :P Zal zo beginnen aan de vele foto's.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 11:19

Ik heb mee gedaan met de Welsh Cup! Niet gewonnen, maar wel heel tevreden! Was voor het eerst dat ik in Kootwijk mee deed en vond het echt super leuk! Heeft er ook iemand foto's gemaakt van de Welsh Cup of van de ereronde? Mocht iedereen aan meedoen! Heel leuk idee, alleen jammer dat het twee uur uit liep!

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 11:49

Ik was er gisteren ook heel eventjes en heb wat foto's gemaakt. en geen wonder dat Diego kampioen werd, heb hem nooit eerder in het echt gezien,
maar wauw zeg, wat kan dat dier bewegen!! <3 ik was echt onder de indruk haha :+

Afbeelding

Afbeelding
Winston

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
David v/d hout, familie van mijn pony :+

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 12:04

Ik heb ook meegedaan aan de Welshcup.
Helaas toen we de trailer aan de auto wilden koppelen,ging de stekker kapot,en deden de lichten het dus niet,toen mn vader ruim een uur aan het klooien geweest om dat ding te maken,maar het lukte niet.
Toen maar een andere trailer meegenomen.
Eenmaal daar aangekomen om half 11 en ik moest om half 11,nog snel iets kunnen regelen dat we iets later konden.
Snel pony opgezadelt,naar het inrij terrein toe,mocht ik direct de ring,ik had nieteens ingereden.
Nou had ik wel het geluk dat mijn pony heel los,en nooit veel tijd nodig heeft om los te rijden. :')
Proef ging naar mijn gevoel slecht,travers kon veel meer (komt natuurlijk ook omdat ik niet had ingereden) en alles was wat slordig zoals het hoofd soms omhoog gooien.
Toen de punten erwaren,had ik tot mijn verbazing 194 punten en was ik 2e,de 1ste had ik 197 en ik mocht dus niet overijden.

Ik heb ook nog wat foto`s gemaakt van de Jonge dressuur pony`s,vond het erg leuk om te zien,en Don Diëgo kan echt goed bewegen zeg! :oo

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 13:51

Wij zijn heel erg tevreden met onze resultaten. Onze zelfgefokte jaarling van onze eigen gefokte hengst stond op een 4e plaats bij de jaarling A's. Onze 2 jarige B hengst was helaas alleen in zijn eigen rubriek en was in het jeugdkampioenschap niet opgewassen tegen de schitterende ponies van Geert .
Helaas ook weinig foto's kunnen maken dit jaar omdat we toch veel ponies hadden en ik toch nog een x aantal keren moest helpen met aanrammellen. Verders vond ik het weer een super gezellige dag die op het eind wel erg langdradig werd met die dressuurponies er tussen door.( die wel heeeeeel veeeeel tijd nodig hadden en kregen om een lintje in ontvangst te nemen.) Al met al weer erg veel gelachen en genoten van dit prachtige evenement.

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:58

Black Devil: Als ik zo hoor welke pony's er in de sectie A kampioen zijn geworden, en ken ze toch echt wel allemaal, zijn dat volgens mij allemaal goed bewegende pony's.

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:37

vond het ook een schitterende dag.
Hier trouwens de ringmeester van de gebruiksgebruiken.

En op de chk is er nooit een tijdschema bekend!
Dus kan niet iedereen vertellen hoelaat ze ongeveer moeten!

Patrick jij ook nog gefeliciteerd
En ben het met je eens de sectie kampioen sectie A konden ze wel degelijk bewegen

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:44

Ik moet zeggen dat ik ook wel wat richttijden mis hoor.
Zeker omdat we met de Cobs pas na de B's komen, en dat eindeloos lijkt te duren.
Ik bedoel als ze half negen beginnen, en het bijna 13.00 uur is voor de sectie C begint.
Je kunt heel moeilijk een inschatting maken omdat je ook geen aantallen weet vooraf van de sectie B. En dan nog is tijden lastig.
Toen we om 10 uur aankwamen vond de parkeerwacht al dat we laat waren. :?
Achteraf was 12 uur nog vroeg zat geweest. Dan had ik niet om zes uur al op pad gemoeten. ;)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:55

merle1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:12

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:04

Ik heb ondertussen de Sectie NWR 's ochtends, gebruikrubrieken, prijsuitreiking Welsh Cup en jonge dressuurpony's en het kampioenschap sectie C/D er op staan.

Nu eerst even de paardjes doen en dan zal ik vanavond verder gaan met de overige kampioenschappen.

http://www.ARfotografie.nl/

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:40

NadjaThaBest schreef:
Hier trouwens de ringmeester van de gebruiksgebruiken.

En op de chk is er nooit een tijdschema bekend!
Dus kan niet iedereen vertellen hoelaat ze ongeveer moeten!

En ben het met je eens de sectie kampioen sectie A konden ze wel degelijk bewegen

Ik wil de ringmeester ook niet de schuld geven hoor. Dat is toch iets voor de organisatie. Op de RK was het niet anders.

De uiteindelijke A-kampioenen heb ik ook niet zo veel op aan te merken maar een enkel individueel geval was toch wel minder.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 00:35

Zo ondertussen dan alles online staan :)

Moet ook zeggen (toegeven :P) dat ik goed bewegende A's (en ook B's) gezien heb gisteren in de kampioenskeuring :j

link2thepast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 00:36

Mijn foto's ook inmiddels online

Afbeelding

Afbeelding

Sectie A en B, kampioenskeuring en nog wat overige