patrick76 schreef:cuneracobs schreef:naar alle waarschijnlijkheid gaat onze cob hengst Storhaugs Gwilym ook mee!
Heb je je Cob niet opgegeven?
nee was wel de planning, maar eigenlijk ben ik ook gek ook als ik het doe.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Komt er ook ergens een programma op te staan ?
Ik heb een NRPS merrie (NWR x ox, volgens mij heeft ze net teveel Arabisch bloed om zelf bij NWR te kunnen) die ik dit jaar wil laten dekken door een NRPS of Welsh hengst, dus ik hoop naar beide hengstenkeuringen te kunnen gaan. Helaas heb ik zelf geen rijbewijs, maar gelukkig vind mijn moeder paarden ook leuk, dus die wilde wel met me naar de hengstenkeuring van het NRPS.
Ik vroeg me af of er in dit topic toevallig iemand is met wie ik (een deel) mee kan rijden op zaterdag de 13e, want vooral het laatste stukje is met het openbaar vervoer heel slecht te doen. Ik woon vlakbij Groningen, maar kan natuurlijk ook eerst een deel met de trein doen. Toevallig iemand een plekje in de auto over?
Ik ben gezellig en wil natuurlijk ook wel een bijdrage leveren aan de reiskosten.
vandas schreef:Zijn er wellicht een aantal mensen bereid om wat foto's te maken van 2 hengsten die door ons gefokt zijn?
Het gaat om een
3 jarige Part Bred; Vanda's Springsteen
en een
4 jarige A; Vanda's Early Pride
I.v.m. openingstijden van onze winkel kan ik er niet bij zijn maar ik ben reuze benieuwd hoe deze hengsten eruit zien.
vandas schreef:Zijn er wellicht een aantal mensen bereid om wat foto's te maken van 2 hengsten die door ons gefokt zijn?
Het gaat om een
3 jarige Part Bred; Vanda's Springsteen
en een
4 jarige A; Vanda's Early Pride
I.v.m. openingstijden van onze winkel kan ik er niet bij zijn maar ik ben reuze benieuwd hoe deze hengsten eruit zien.
BlackDevils schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom ze in het Welsh Magazine niet gewoon de lijst hebben geplaatst welke hengsten op de HK komen. Is toch veel duidelijker dan dit verhaal en veel meer staat er niet in.
Ik mis de toelichting van Joost toch wel.