Ik ga dit jaar met een 10 jarige NWR merrie. En met een 5 jarige WPBR merrie met veulen. Beide doen met met een gebruikersrubriek, bestgaand rijpony en bestgaand fokmerrie. 5 jarige merrie (2008 sectiekampioen) wordt ook nog appart, naast het veulen voorgebracht.
Alleen ben ik bang dat ik zelf met een probleem zit. Ben zelf 8 weken geleden bevallen via een keizersnede. Ikweet niet of ik al zo hard zou kunnen rennen met de merries zonder pijn te hebben. Gewoon joggen lukt. Je rent daar toch harder dan je thuis probeert.
Weet iemand een ervaren voorbrenger, die op 4 juli te houten nog een gaatje heeft?? Ik zou niet weten bij wie ik moet zijn. (mag gewoon via PB)
yorick
Geplaatst: 16-06-09 13:06
er loopt daar volk zat rond met een wit pak aan hoor. Altijd iemand die jouw pony wel even voor wil brengen.
Vorig jaar vond ik niet dat we een kleine ring hadden. Maar misschien ligt dat aan mij. Ik deed mee met NWR en WPBR rubriek. In de middag. Volgens mij is het veld daarvoor groter gemaakt. Ik ben zelf maar 1.58m, korte pootjes , maar had flink moeten rennen met mijn merries. Voor het veulen hoef je natuurlijk niet hard te rennen, anders galopeert deze alleen maar. Wil juist draf laten zien, maar veulen houdt erg veel van galoperen.
Tuurlijk zijn we ingeschreven. Anders was het ook niet zeker
LadyAngel
Geplaatst: 20-06-09 12:03
Ze is donderdag voor de 2e keer geinsimineerd (1e keer helaas niet drachtig) En aangezien het nog al een stresskip is, en het met elk kliniek bezoek het een groter drama word om haar zowiezo in de trailer te krijgen Heb ik besloten haar af te melden om nog meer stress te vermijden.
Lieke, het is op de Zilvia's Hoeve. Het begint om half 9 of 9 uur.
Precieze indeling weet ik nog niet, ben wel benieuwd.
xXLiekeXx
Geplaatst: 22-06-09 16:14
Dankjewel! Ik moet er met de trein heen.. maar dat is dus nog een fiks end lopen :| Lukt vast wel Zonder 5x te verdwalen
cuneracobs
Geplaatst: 22-06-09 17:16
heb 2 a merries van een klant 1 met een hengst veulen , en een jaarling cob merrie
esther83
Geplaatst: 26-06-09 10:30
ik kom kijken en aanmoedigen, ja en fototoestel mag weer mee..
esther83
Geplaatst: 26-06-09 11:57
Ik kom sowieso voor de Cobs.. Maar ik zal ook wel even bij de B kijken (Kan ik meteen de nieuwe camera uitproberen)
darwin
Geplaatst: 26-06-09 12:42
mexxelan schreef:
Ik kom sowieso voor de Cobs.. Maar ik zal ook wel even bij de B kijken (Kan ik meteen de nieuwe camera uitproberen)
Kun je ook foto's van Eros maken Wij moeten in de aangespannen rubriek tussen de A'tje rijden
esther83
Geplaatst: 26-06-09 22:18
d'r zit een nachtstand op de camera
Dan mag ik deze week nog wel even druk gaan oefenen bij mijn eigen ponys, heb hem net (vandaag) opgehaald en er zitten heel wat meer functies en knopjes op dan mijn vorige En anders neem ik mijn vertrouwde simpele "oude" mee is de keuring binnen of buiten?
Dit topic lijkt de kant van een HK topic op te gaan. Ik vind het waardevol dit topic hier op WPC te laten staan en verwijder dus offtopic en oneliner posts uit het topic. Graag ontopic verder posten.
marrlinde
Geplaatst: 28-06-09 14:47
pff.. Roytje moet als eerste, om 9 uur al! wordt om 5 uur hier weg fietsen en dan rond 6 uur half 7 bij de paarden weg met de trailer..
pas wel op, hij heeft nogal veel dekpogingen op merrie's...