haha maar ja hij is inderdaad donkerder. Ik ben nu ook benieuwd naar een test
Dan is het gewoon zeker haha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha maar ja hij is inderdaad donkerder. Ik ben nu ook benieuwd naar een test
Dan is het gewoon zeker haha
?
sturen we het zelf op hahaha
.absque_dubio schreef:(Is er niet zo'n voskleur waarbij de manen grijs kleuren? Was dat nou koffievos of wat anders..?)
Dus laten we tot die tijd inderdaad weddenschapje maken
Ik zet in op Vos(roan dus maar daar zijn we het wel over eens
)
erg interessant! Had hier nog niet van gehoord.cuneracobs schreef:Peterina schreef:Geen roan omdat zij ook op haar hoofd (en benen) aan het verschimmelen is.
hij is zo op de fotos niet aan het verschimmelen, een roan ziet er ieder seizoen anders uit die van ons is swinters donker vos en zomers bijna wit.
ook op het hoofd zit er dan wit doorheen.
IcePrincess schreef:absque_dubio schreef:(Is er niet zo'n voskleur waarbij de manen grijs kleuren? Was dat nou koffievos of wat anders..?)
Grijze manen bij vos komen weer door een ander gen, sooty, als je een vos met flaxen (blonde manen) hebt en daar komt sooty overheen, wat kleuren donkerder maakt, dan worden die manen grijs. Maar dat is bij deze pony niet het geval, de beentjes blijven licht, en zeker bij de kroonrand zal een geelgouden gloed blijven als het vos is, maar de benen van deze pony zijn donker.
Ik dacht, ik zet dit topic erop om wat duidelijkheid te krijgen maar er zijn nu zoveel mogelijkheden!! Wel heel interessant trouwens om te lezen waar iedereen mee komt (ben net terug van een weekendje weg dus had flink wat te lezen, thxx!). Waarschijnlijk snappen jullie mijn vraagstuk over wat voor kleur ze nou is.
Dus de weddenschap zal nog even op zich moeten laten wachten haha, laat het wel weten als ik dat wel ga doen.