Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
femkefloris schreef:maar de meeste echt gewoon veel te hard in de mond.

11 jaar, 1.42m en maar 31 kilo, heb helaas nog geen foto van hem en mij. Hij kan super lopen en er zit behoorlijk wat in deze pony. Is alles behalve hard in de mond, maar er zit wel een "kop" op. Heb altijd even nodig om er te van overtuigen dat hij toch echt aan het werk moet, maar als hij dan loskomt weet je niet wat je onder je hebt. Wat een power!
maar we gaan er gewoon voor. Maar even een ding: ze zijn niet hard in de mond, die van mij teminste niet.. (hij heet btw Bounty) en zijn gangen zijn ook goed
, verder is hij heel leergierig en werkt graag voor je. Maar ook hij heeft wel het eigenwijze van een shetlander weg.. XD. Maar volgens mij is er dus geen reden om perse geen welsh-cob te kopen. En btw, het zijn absoluut geen karrepaarden!!!!
. Maar goed, dat is geen echte cob natuurlijk. En verder, geen goede sportpony's... Ik geloof wel dat (de meeste!!) cobs niet geschikt zijn om de echte spring-/dressuurtop te halen, maar dat zijn de meeste ruiters gelukkig ook niet! Dat geldt ook voor zoveel rassen. En als ik onze vorige ruin, Carolina's Lord Cyrus (Z2 bij de paarden, niet met mij overigens!) wel eens zag lopen op een keuring/wedstrijd... Daar zou menig ' sportpony' jaloers op zijn!