@ YWC: ik hou van de spanning. :-p Nee nu serieus door het weer heb ik nog geen nieuwe foto's van haar kunnen nemen, buiten die dat je al van haar gezien hebt.
Westernfreak
Geplaatst: 28-03-09 14:05
Bij ons is op 11 maart het eerste veulen geboren. Een hengstveulen van Lageveld Tebygrwydd (Boreas Ubbo x Twyford Pepper) uit onze zwarte merrie Lageveld Majrim.
De naam moet beginnen met "Mo", maar DE naam hebben we nog niet gevonden (zijn broertje van vorig jaar heet Morys).
Allemaal proficiat met jullie leuke veulens. Bij ons is het nog steeds ongeduldig afwachten op Sublime's eerstgeborene. Het veulen was voorzien voor 1 april, maar de merrie heeft precies nog niet veel zin.
Om te voorkomen dat dit een zeer uitgebreid verzamel topic wordt, wil ik jullie verzoeken het aanmelden van je veulens hier te beperken tot maximaal 2 foto's. Meer foto's van je veulens kun je kwijt op Kraamstal-itp. Uiteraard wel mijn felicitaties met alle mooie veulens hier en bedankt voor jullie medewerking.
Dus eigenlijk zou dit topic gesloten worden, aangezien dit een topic is voor verwachte veulens en niet een aankondigingstopic. Maar omdat ik niet weet hoe het voorgaande jaren liep, hoor ik graag van jullie wat jullie daar van vinden.