Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie5 schreef:Welke hengsten gaan weg regtur? Ik zag aardig wat ponies staan op de NWPCS site. Is de Dyfed al weg?
boeflover schreef:wow wat een buiken hebben die pony's al! hoe lang moeten deze nog?
die van mij heeft wel wat, maar kan ook nog door als 'gewoon vet', die is half april uitgerekend.
regtur schreef:Joost@ ik zie wel graag een beetje vlees op de rug van een drachtige merrie. Als het veulen er eenmaal is, gaat het er snel genoeg vanaf.
Honeys schreef:Mooi beesie! Hoe groot word hij?
K wil zelf ook ooit nog eens een Cob ( grote maat ) aanschaffen. Dus als ik een leuk beetje voor een leuk prijsje tegen kom..
dion1anouk schreef:Honeys schreef:Mooi beesie! Hoe groot word hij?
K wil zelf ook ooit nog eens een Cob ( grote maat ) aanschaffen. Dus als ik een leuk beetje voor een leuk prijsje tegen kom..
Thanks Honeys!! Denk dat het weleen grote gaat worden! Geef voor mij totaal niet
want het is er toch eentje die de sport in zal gaan! Heb hem ook gefokt als opvolger voor zijn mama. Als hij zo braaf blijft mag hij ook hengst blijven maar anders....
![]()
Cob's zijn hele leukebeesten vind ik maar ieder heeft zijn eigen voorkeur! Volgens mij zijn er genoeg leuke Cob's te koop!!!
rienne schreef:
Dan wil ook even weten wat de bokkers van ons eerste (zelfgefokte) veulen vinden.
Hij is nog wat jong, maar dit heeft nog te maken met de zware medicijnen die hij gehad heeft in augustus vanwege zijn zware koliek. De DA heeft mij dit ook gezegt maar dit zou nog wel bijtrekken. Deze foto is van 27/11/2010 op de Youngstock show, momenteel heb ik geen recente foto's
inowa schreef:pepper (beetje heel erg vies maar de weide is 1 grote modderpoel)
op deze foto is pepper 7 maanden drachtig,krijgt haar 3de veulen
dion1anouk schreef:Honeys schreef:Mooi beesie! Hoe groot word hij?
Thanks Honeys!! Denk dat het weleen grote gaat worden! Geef voor mij totaal niet
want het is er toch eentje die de sport in zal gaan! Heb hem ook gefokt als opvolger voor zijn mama. Als hij zo braaf blijft mag hij ook hengst blijven maar anders....
![]()
Cob's zijn hele leukebeesten vind ik maar ieder heeft zijn eigen voorkeur! Volgens mij zijn er genoeg leuke Cob's te koop!!!