Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Saul schreef:jeetje das balen! Ze zijn wel leuk live! Al ben ik in juni ook niet geweest, heb ze begin dit jaar gezien, en eind vorig jaar.
Ik ben niet zo into de bandleden, ze zijn allemaal een stuk jonger dan ik ben haha, op jeremy na!
Lynn_x schreef:
Saul schreef:haha, ze zijn drie keer in een jaar geweest, waarvan de eerste twee keer er maar een mannetje of dertig kwam kijken haha,
De laatste keer stonden ze in de grote zaal van de Melkweg, en ze worden tegenwoordig op TMF gedraaid (een jaar geleden nog niet namelijk) dus dat komt wel goed, die komen nog wel een keer
Nadeel dr van is wel dat de prijs omhoog gaat haha, voor de eerste twee concerten heb ik 7 euro betaald, en geloof dat de laatste show iets van 20 was?
Vanny_ schreef:Saul ik vind jouw pony trouwens super gaaf
Rebeccaa schreef:Saul schreef:haha, ze zijn drie keer in een jaar geweest, waarvan de eerste twee keer er maar een mannetje of dertig kwam kijken haha,
De laatste keer stonden ze in de grote zaal van de Melkweg, en ze worden tegenwoordig op TMF gedraaid (een jaar geleden nog niet namelijk) dus dat komt wel goed, die komen nog wel een keer
Nadeel dr van is wel dat de prijs omhoog gaat haha, voor de eerste twee concerten heb ik 7 euro betaald, en geloof dat de laatste show iets van 20 was?
17.
En dan nog 4.15 boekingskosten en nog 3 euro lidmaatschap.
Maar ik zeg nù al; Al kost het me gewoon 50 euro per kaartje, dan nog ga ik volgende keer. En dan word het dus nog verdubbelt voor mij hé x'D
maar ik ga volgende keer gewoon 2 kaartjes halen hoor.. En als pa dan niet meewil, dan neem ik m'n opa wel mee. Of m'n oma.
M'n oma is best makkelijk, als ik met zwarte nagellak, afgetrapte schoenen, zo'n zwart jack en alles kom, vindt ze dat ik 'keurig' uit zieEn zij vindt m'n paarse en rode broek wél leuk
Lynn_x schreef:Vanny_ schreef:Saul ik vind jouw pony trouwens super gaaf
meeeens!
Vanny_ schreef:Ik kijk weleens op een ander forum en daar zie ik ook weleens foto's van jouw pony langskomen (ben niet actief ofzo ik lees alleen).