En is het nu de bedoeling dat je dan een bericht krijgt als ze het binnen hebben? Een bevestigingsbrief?
Noraly_
Geplaatst: 16-01-09 17:49
xManon_ schreef:
En is het nu de bedoeling dat je dan een bericht krijgt als ze het binnen hebben? Een bevestigingsbrief?
Ja een e-mail alst goed is maar ze hebben vandaag waarschijnlijk al zoveel formulieren gehad via fax en e-mail dat ze die nooit allemaal kunnen bevestigen
Heb ik ook altijd, eind juni. (En de afgelopen 2x was ik in 't weekend jarig, maar dan doen ze de toetsweek van donderdag tot woensdag. Volgens mij doen ze dat echt om mij te stangen. )
Ik heb volgende week ook weer toetsweek.. 10 toetsen, en maandag gelijk de eerste 3.
Vanny_
Geplaatst: 16-01-09 18:57
Hee
Ga vanavond op stap!
& heb een 8 voor m'n NL betoog, 8.5 leestoets Engels en 6,7 voor eco terwijl ik dacht dat ie kl0te ging, jeeej.
Nee dan heb ik straks geen honger meer, en dan is er oorlog thuis. En dat word dan altijd iets als koekjes. Maar oké, heb net m'n schoolkoekjes toch maar opgegeten..
Ohgod, ik vandaag zo toen ik Olmo zag; Aaaah (tegen annemarie) keek ie dus net m'n kant op. En toen gingen van die jongens gillen; Rebecca geeeilt op Olmo en dan dan steeds door Haha, ikw as heel snel weg
noellee
Geplaatst: 16-01-09 20:11
oh help, m'n moeder zit hier keihard 'lief klein konijntje' te fluiten