Piglet sidled up to Pooh from behind. "Pooh!" he whispered. "Yes, Piglet?" "Nothing," said Piglet, taking Pooh's paw. "I just wanted to be sure of you."
Ik hoop het ook voor je Noor! Lijkt me echt veeeet.
zo goeiemorgen ik hoor nu een of ander klein kind krijsen en janken, niet normaal...
Winniiee
Geplaatst: 16-01-09 13:50
Goedemorgen! Oeeh ben al lang niet meer geweest.
*^@#$^67 ben weer ziek! Net even een paracetamol naar binnen gebrcht na 4 x uitkotsen.
Bolivia
Geplaatst: 16-01-09 15:48
xManon_ schreef:
Heb je proefwerkweek? Succes dan!
Nee, maar ik had Latijn het eerste uur en het is gewoon megasaai Verder best een leuke dag gehad! Het gaat sinds de kerstvakantie echt beter met me in de klas
Ja, flauw hè. Had voor heel Nederlands niet geleerd, was een voor bonuspunt en ik had toch een 6,7 dus een halve bonuspunt.. Maarja, dan denk ik wel weer gelijk van 'Wat als ik wél had geleerd. Dan had ik een hele.'
Hahahaha lekker voor je Ruth. (Van de PM dan he xD ) Maar idd jammer dat het het dan nét niet is.
Ik was ook om 1 uur uit. 6e uur was een vragenuurtje voor natk waar ik niet heen ging en 7e uur nederlands moest je alleen heen als je je opdracht nog niet af had. En dat had ik wel. (heel flauw, het 3e uur had ik ook nederlands en mocht je er ook nog aan werken.. ja hallo als je iets moet inleveren is dat niet echt gebruikelijk he?! )