_Barbara_ schreef:Marijeeee
barbaraa

Winnie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Barbara_ schreef:Marijeeee
Nyckle schreef:Wij hadden een repetitie voor morgen, maar we hebben nu de laatste 2 uur morgen vrij. Dus voor mij geen huiswerk vandaagOjah, nog wel een opdracht dat we een plattegrond van een huis moeten maken, maar dat kan vanavond nog wel
Vanny_ schreef:Nou weet je wat ik aan het doen ben...
Ik ga dus eind april (vlak voor m'n verjaardag nog wel) op uitwisseling naar ergens een gehucht in Zuid-Frankrijk, en daarvoor/erna krijg ik ook zo'n kind uit hetzelfde gezin in m'n huis. Dus we moeten van die formulieren invullen met allemaal dingen over jezelf, met foto's en al. Staat er zo: 'Wat zou je met je uitwisselingspartner willen doen in je vrije tijd' iets in die richting. Ik dacht van 'huh'... dus heb maar ingevuld iets van leuke dingen thuis en buiten huis doen, uitgaan, winkelen, meenemen naar m'n paard (allemaal in het Engels).
Dalijk krijg ik zo'n kind die allergisch is voor paarden of ze haat.
Nyckle schreef:Sterkte met Lieke, Winnie!
_R_G_ schreef:nou de DA is geweest.
ze heeft een spuit gekregen die die meiten moet doden en dan komt ze volgende week terug dan gaat ze onder nacose (lieke dan niet de DA) dan word de mok behandeld en dan krijgt ze een peneseline kuur van 2 weken en dan krijgt ze voortaan elke 3 maanden een spuit tegen die meiten en dan moet het goed komen. sorry als er spelfouten in staan, dyslexie
![]()
dus er is hoop
WiskyBokjes schreef: