Hopelijk tot morgen iedereen Als ik mensen niet herken, klein meisje blauwe jas bruine camera tas en waarschijnlijk loop hele dag met mijn camera in mijn klauwen dus moet te herkennen zijn denk ik haha
Hele mooie pony's gezien! Gefeliciteerd aan iedereen die door is naar morgen!!
En een aantal pony's die niet doormochten vond ik toch geweldig!
elfje72
Geplaatst: 13-02-15 21:26
Hij is door naar morgen! Heeft er iemand een mooie foto gemaakt van nr. 25? Wilde het op Facebook zetten en natuurlijk hier showen maar heb tot nu toe alleen maar weide foto's.
vivana
Geplaatst: 13-02-15 22:46
Heb ook zitten kijken voornamelijk naar de sektie B's. Vond idd wel dat ze alle, op ook maar een enkeling na, erg gespannen waren en eerlijk ...kwa beweging niet veel lieten zien... Laat dat morgen anders zijn nu ze de baan hebben mogen verkenen. Opstellen was voor de meeste ook een ramp,wat een drukte makers
Van wie was Vosco's Apple? Ik zag 'm kwa type graag,denk een goed genoege sportpony..
Ik heb heerlijk zitten kijken naar de nwr's, btjes en Atjes. Vond t bij de btjes zonde dat er in een groep de palomino uit ging en een schimmel met naar mijn mening slechte rug bleef. Bij de Atjes wat knappe palominos gezien. En een stoere bruinroan die eruit ging. Nwr's niet iets gezien wat er echt uitsprong voor me, maar wel fijne correcte pony's. Was t nu helemaal eens met de jurykeuze, terwijl dat vorig jaar wel anders was. Waren er twee welke me echt aanspraken. Eentje vrees ik dat die behoorlijk aan de maat is. Ander was een mooie maat. Ben benieuwd hoe ze t morgen doen en welke door mogen. En erg benieuwd naar de hengsten van eerdere jaren!
Die oudere palomino (4 jarige geloof ik) bedoel je ...dubio?
Ik baalde er iig van die die eruit ging. De schimmel die bleef, vond ik niks bijzonders hebben. Misschien een goede bloedlijn ofzo?
Bij de 3 jarige b 's kon ik me wel vinden in de mening van de jury. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat, maar kan er helaas niet bij zijn.
absque_dubio
Geplaatst: 14-02-15 19:42
Idd die ja. Die schimmel was import ja dus denk dat t daarom ging, maar vond er niks aan.
Baal heel erg van de valk nwr die er vandaag uit ging, zag er echt wat in. Nummer 1 en 25 vond ik erg leuk om te zien, lijken me fijne pony's! 25 vond ik beter bewegen dan 1. Gefeliciteerd ermee!
Net de merrie gereden, die was minstens zo fris als de meeste hengsten vandaag haha.
Die ja. Liet zich niet fantastisch zien maar de stukjes die hij wel liep vond ik erg fijn. Deed zeker niet onder voor de rest en was naar mijn mening echt wel een aanwinst voor t stamboek.
Die valk nwr komt nog uit een lijntje waar mijn tante mee fokt, vond hem zelf tekort doen vergeleken de rest dus snap wel dat ze hem er toch uitdeden. Hij was ook aardig mans begreep ik. Verder vond ik de schimmel B schandalig met zo'n rug alsmede de A import van de oudere hengsten die eigenlijk alleen om bloed Door is, moet je toch niet willen lijkt me. De A was ik het verder wel mee eens qua groep, al vond ik die laatste donkere valk niet sprekend. Ook toonde Orchards ET totaal niet, wat daar mee aan de hand was?
Ik ben eens met Anouk dat met name de Nwr secties wat tegenvallen, veel ponies met vlakke bewegingen en weinig van achter.
Al met al toch mooie pony's gezien.
Hilde, complimenten met je nummer 25. In de groep leek hij wat zwaar in de hals maar qua totaalplaatje en beweging echt een terecht resultaat!!