Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
elfje72 schreef:absque_dubio schreef:Ik hoop ook dat je er zaterdag bent, zou leuk zijn! Al zenuwachtig?
![]()
Hebben jullie al een programmaboekje? Zou wel willen weten hoe laat die van mij ongeveer aan de beurt is.
LdJ schreef:Er staat ook in het bericht dat het al enige tijd geleden is bij Henk Roel, dus dat zou kunnen betekenen dat de pony's nu wel in gezonde staat zijn, maar vanwege het feit van eventuele besmetting wil hij dat risico niet nemen.
elfje72 schreef:klopt, er staat inmiddels een programma op de Welshsite en het is niet die van mijdus de andere. Die van mij heeft nummer 25.
Cemlys schreef:Wat betreft de droes is eigenlijk maar normaal. Nare ziekte. Ik heb een aantal jaar mijn jonge pony s gevaccineerd ertegen toen ze naar een bedrijf gingen waar het ooit geheerst had.
_Fer_ schreef:elfje72 schreef:klopt, er staat inmiddels een programma op de Welshsite en het is niet die van mijdus de andere. Die van mij heeft nummer 25.
hihi hoorde het gister idd dat die van jou in groep 4 zit !! we zien elkaar vrijdag !! Gezellig !!
ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen ... iedereen veel succes alvast