Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boeflover schreef:Ik ga zaterdag naar de hk.
Absque_dubio mocht je nog wat te doen zoeken tijdens de hk, er worden nog mensen gezocht die een poosje (+- 1,5 uur diensten) achter de pr stand willen staan..
absque_dubio schreef:boeflover schreef:Ik ga zaterdag naar de hk.
Absque_dubio mocht je nog wat te doen zoeken tijdens de hk, er worden nog mensen gezocht die een poosje (+- 1,5 uur diensten) achter de pr stand willen staan..
Oh echt? Wat is de bedoeling? Ik zou niet weten wat je dan moet doen. Ben nog nooit bij de pr stand geweest.maar is wel een idee als ze mensen nodig hebben!
Lisan ben je er ook beide dagen?
Cemlys wat heb jij een droomplekje zeg. Ziet er fantastisch uit.
elfje72 schreef:absque_dubio schreef:Ik hoop ook dat je er zaterdag bent, zou leuk zijn! Al zenuwachtig?
![]()
Hebben jullie al een programmaboekje? Zou wel willen weten hoe laat die van mij ongeveer aan de beurt is.
absque_dubio schreef:Ik hoop ook dat je er zaterdag bent, zou leuk zijn! Al zenuwachtig?
MarleenvdB schreef:Die kun je daar ophalen. Ik heb vandaag post gehad met de polsbandjes en 2 kaartjes voor de brochure.
op de website http://www.welsh.nl kun je wel vast zien hoe laat je aan de beurt bent..
absque_dubio schreef:boeflover schreef:Ik ga zaterdag naar de hk.
Oh echt? Wat is de bedoeling? Ik zou niet weten wat je dan moet doen. Ben nog nooit bij de pr stand geweest.maar is wel een idee als ze mensen nodig hebben
absque_dubio schreef:In dat laatste welsh boekje staat toch een lijst met hengsten? Nog geen programma gezien helaas.. Maar zo kom ik erbij dat ik er niet veel interessants tussen zag. Sorry voor de verwarring! Ben ook benieuwd naar t programma boekje, maar die krijg je toch pas op de dag zelf?