Ik had een keer een oefenso van wiskunde en toen had ik NIKS goed. Dat is pas erg. Maarre als je het niet snapte, vraag je het maar hoor! Ik snap het wel denk ik.
Wat raar Tania, wij hebben echt de regel dat je na 10 minuten ofzo weg mag. Alleen altijd net als je wegmag, komt de docent eraan.
Vanny_
Geplaatst: 15-01-09 17:30
balen Rebecca van je sleutel, en die gekleurden zijn idd coool XD
goedzo Noelle!
Manon ja bij ons is dat een "ongeschreven regel" de conrector zei dat die regel helemaal niet geldt...
Ja ik haalde alles door elkaar. Alleen wat we 't laatste hadden (factoren ontbinden) ging nog goed.. Maar ik ga vanavond nog even van elke paragraaf wat extra maken.. & dan geloof ik het wel.
Ohja idd fijn dat je je sleutel terughebt Rebec! Behalve die ene paarse dan... Maarja tis beter dan niks.
Sorry ik heb bijgelezen maar ik vergeet het altijd.
Mss is het bij ons ook geen echte regel. In mijn wereld was er ook een regel dat je niet naar school hoefde, als je langer onderweg was dan op school. Maar die bestaat niet. Toen ging ik school nog bellen om het te vragen, want mn moeder geloofde me niet.
Haha ik ook joh, heb zo'n FELROZE velours huispak van Betty Boop met bijpassende pantoffels, komt gisteravond de postbode pakketje brengen van de buren, buurman komt het ophalen en vriend van m'n broertje kwamen langs de deur.
Hmm.. Net iets minder dan Nike's, maar kunnen ermee door..
Wij mogen ook vrij als je langer onderweg bent dan op school. Maar ik doe d'r altijd maar een kwartiertje over, als ik rechtstreeks ga. Maar als ik dus maar één uur heb, zeg ik dat ik over de dijk ga, want dan doe ik er 25 heen over, en dus ook weer 25 terug, en dan kan het precies..
Hmmm mss zijn ze het toch niet. Ze hebben echt niet zo groot Puma aan de zijkant. Het kostte vet veel moeite om het merk te ontdekken, dus dan zou ik anders wel erg scheel zijn
Mijne draag ik eerst gewoon en daarna gaan ze de aftrap in, en dat houdt in dat ze gebruikt gaan worden voor als ik Joyka uitlaat of naar d epaarden gaa.