Melanie5 schreef:Hier wel een foto van het vorige kleine meisje die Damon reed
"Vorige" klinkt niet zo positief...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Leuke discussie, en eindelijk weer eens een "nieuwe". BlackDevils schreef:Bij vorige ga je je afvragen wat er mee gebeurd is.
BlackDevils schreef:Het front van Damon blijf ik prachtig vinden!
pietsie schreef:honey ,ik lees al wel 2 jaar met dit forum mee maar meestal bemoei ik me niet met de discussies .
Ik zal me even "officieel voorstellen"
ik ben vrouw , 41 jaar en woon in drenthe
heb op het moment 6 welsh pony's staan en 3 forresters.
Kom ook wel op keuringen maar dit is niet echt mijn ding, ik ben meer een sportmens.
zitake schreef:pietsie schreef:honey ,ik lees al wel 2 jaar met dit forum mee maar meestal bemoei ik me niet met de discussies .
Ik zal me even "officieel voorstellen"
ik ben vrouw , 41 jaar en woon in drenthe
heb op het moment 6 welsh pony's staan en 3 forresters.
Kom ook wel op keuringen maar dit is niet echt mijn ding, ik ben meer een sportmens.![]()
Ik vind sport ook nog steeds leuk, gooi merrie volgend jaar gewoon de sport in
.
Moeder had op hoog niveau gereden zegt ze zelf, maar wist niet wat proppen/kalkoenen waren
pietsie schreef:ja hoor honey , ik ben de mama van romy, zo te horen ken je die !
Ik ben dat kleine vrouwtje wat er altijd achteraan rent ( ze noemen het ook wel groom haha)
Oh die! Hahaha... Nou kennen, ik heb haar vaker met WW in actie gezien. Ben een beetje de stille fan zeg maar, en ik vind WW gewoon een erg leuke hengst.