Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze heeft van dat lange blonde haar, wat bij d'r hoofd half omhoog staat. Ik trok daar keihard aan. Toen riep ze: 'Auw kankerbitch !' Ik zo: 'oooh sorry !' *heel nep*. Toen waren ze allemaal super boos. En Catherina is bevriend met een marokkaanse jongen, Mustafa. Ze had alles tegen hem gezegd, en hij begon op msn zo te zeggen: ja je gaat helemaal kapot enzo. Dat was even niet zo leuk
Maar hij is weer 'goede matties' met Dewi, mijn dinnetje
Dus toen zei Dewi zo tegen mustafa: Jij laat fieke met rust, en zij Catherina. oke afgesproken dan. Maar DEWI hoefde Catherina niet met rust te laten. Zo gezegd, zo gedaan. Dewi zei op msn dat ze d'r bek tegen mij moest houden. En Catherina is Doooodsbang voor dewi. Dus die haalde enne yessin erbij (marrokaanse jongen uit de 4de). Ik had gespijbelt (
) dus ik was eerder weg. Maar meisjes uit mijn klas hadden Catherina en haar vriendinnen zien staan met yessin. Hihi, ik had het tegen dewi gezegt. dus, wajo, zij werd helemaal wild. zegt ze zo: 'waacht maar. woensdag, staan er 30 mensen op haar te wachten!'
politie enzo.
Fieke_ schreef:Haha en trouwens. Mensen hebben haar wijsgemaakt dat ik haar ga pakken. Dus ze is lekker aan het slijmen
Och meisje, wanneer gaat ze begrijpen dat ik héél lief ben. als je ook gewoon lief tegen mij bent@
Miss_Mo schreef:Fieke_ schreef:Haha en trouwens. Mensen hebben haar wijsgemaakt dat ik haar ga pakken. Dus ze is lekker aan het slijmen
Och meisje, wanneer gaat ze begrijpen dat ik héél lief ben. als je ook gewoon lief tegen mij bent@
ik ken je nog amper en vndt je al heel lief overkomen dus ik geloof 100% dat je gewoon lief bent als die persoon lief tegen jou doet
Maar Catherina heeft dat blijkbaar niet echt door
thissi schreef:Ik wil echt nooit meer naar school, heb het daar zo hard gehad.
Kom elke dag weer huilend thuis, ik wil dit niet meer
Fieke_ schreef:thissi schreef:Ik wil echt nooit meer naar school, heb het daar zo hard gehad.
Wat is er dan ?
Fieke_ schreef:Haha en trouwens. Mensen hebben haar wijsgemaakt dat ik haar ga pakken. Dus ze is lekker aan het slijmen
Super kansloos maarja
! Het was echt SUPER
thissi schreef:Ik wil echt nooit meer naar school, heb het daar zo hard gehad.
[/quote]
_Barbara_ schreef:thissi schreef:Ik wil echt nooit meer naar school, heb het daar zo hard gehad.
Wat is er dan ?
[/quote]
Fieke_ schreef:[
Miss_Mo schreef:eventjes iets anders
wie kunnen er hier allemaal (goed) tekenen
ik kan wel tekenen maar goed is een ander verhaal
heb wel 2 kleine voorbeeltjes moet ik ze plaatsen?
zijn wel van garfield en my litlle pony hoor![]()