Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
youngster schreef:Springbourne Cearwyn.
vanda's schreef:Blackhill Fancyman?!
vanda's schreef:Yordy is een heeeeeeeel verhaal aan het t typen... Kheb alleen geen idee waar ie het gaat plaatsen
Kan dat al wel als je nog maar zo weinig berichten hebt geplaatst?
vanda's schreef:HahahahahaKan dat al wel als je nog maar zo weinig berichten hebt geplaatst?
Goede foto's!! Leuke hengst, heb je geen standfoto's?
Beetje in de herfst die pony's gaan wassen en optutten
) Snel en woon ik (zeer gelukkig overigens) samen met mijn vriendin (vanda's alhier op bokt) en hondje in het mooie centrum van Groningen. Ik ben geboren op 16-02-1981 te Laren in het Gooi (en nee, ik heb geen rollende "r". Vraag maar na bij PeeWij en uhh... Tsja, weet ff niet hoe ze op bokt heet) maar opgegroeid in het pittoreske Huizen in hetzelfde Gooi maar dan aant water. Na een aantal jaartjes verhuisd naar de polder (Zeewolde om precies te zijn), waar ik m'n jeugd heb doorgebracht. Toen via Ibbenbüren (Deutschland) en wederom Zeewolde in Groningen terecht gekomen. En daar in Groningen verdien ik dagelijks de kost met het in- en verkopen (als het meezit
) van nieuwe auto's middels een voor Nederland unieke formule via internet (zie onderschrift).
Yorrie schreef:
Yordy K.W. Snel
Sjoert schreef:Yorrie schreef:
Yordy K.W. Snel
KW staat voor K*t wijf?
vanda's schreef:Peter is mooi gekBeetje in de herfst die pony's gaan wassen en optutten
![]()
Als je maar niet zulke rare eisen stelt als je weer bij ons komt![]()