Ik lag om 10 uur in bed gisteren. En nu het eerste uur vrij, dus dat is wel chill. Alleen heb ik het idee dat mn 2e uur ook uitvalt, maar ze hebben de roosterwijzigingen niet meer geupdate na gistermiddag.
Vanny_
Geplaatst: 15-01-09 15:00
Ik zit op school in de mediatheek, heb eigenlijk nu Frans maar na een kwartier was die vrouw er nog niet, en haar spullen ook niet dus zijn we allemaal weg gegaan. Maarja ik & nog paar anderen dachten van we wachten nog ff want het is al een keer eerder gebeurd dat ze pas een kwartier voor de bel kwam en toen moesten we nog in het lokaal zitten en mensen die er niet waren moesten naar de conrector...
& m'n nieuwe frontriem is vandaag binnen gekomen!
*edit; ben thuis nu het verviel... en gym blokuur ook .
haha sorry! Ik dacht al van, uh is dat sarcastisch of niet? maar ik wist niet. Sorry!
Anoniem
Geplaatst: 15-01-09 17:06
Hoeft geen sorry te zeggen hoor.
Ik heb m'n sleutels terug! Ben ze al kwijt vanaf vrijdag.. Dusja. Vet rot.. Ze zijn ook niet herkenbaar, 4 sleuteltjes, 1 is paars. Geen sleutel hanger or whatever.. Maar ik zag ze liggen bij concierge vandaag, maar zónder paarse sleutel. DUs ik dacht van; jaa die zijn vast neit van mij. hadden ze dus op kluisjes gepast zegmaar, en hij paste dus op 243. (mijn kluisje) Gingen ze naar iemand van me klas; Jaa jou sleutels blabla zegt ze; zijn niet de mijne. Maar ze passen op je kluisje? maar die heb ik geruild (met mij dusxD) Maar iig, ik heb ze dus terug. xD Alleen mist m'n paarse sleutel.. Schuursleutel, opzich niet supererg. (Krijg ook nieuwe van me moeder xD) Maar ik wil gewoon weer een paarse, of een rode ofzo.. Maar gewoon, dat vond ik kei sexy.
Ik heb mezelf pas een uurtje geband Morgen PW Wiskunde En ik snap het niet. Ik dacht steeds van; Ooh snap ik wel weetjewel Gingen we vandaag oefen SO doen.. Had ik er 2 goed van de 8
Ik al 6 uur achterelkaar Dat was wel snachts Haha rebec nog ff leren dus dat word weer een ban
noellee
Geplaatst: 15-01-09 17:16
Hee, ik mag heel eventjes achter de computer Heb net op school presentatie gehad die opzich best wel belangrijk is, want als je geen voldoende ervoor heb kan je niet slagen. Dan mag je je examens wel maken maar je krijgt geen diploma. Maar gelukkig had ik er een 'goed' voor
Ik ga morgen eventjes bijlezen, want ik heb nu niet zoveel tijd. Heb ik veel gemist?