L_ola schreef:Ik 8,7..
hehe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_ola schreef:Ik 8,7..
Silfanoo schreef:Ik moet voor Nederlands een verhaal schrijven maar heb geen inspiratie er staat al een stukje in het boek, en dat moet je verder maken. Hebben jullie ideeën waar ik verder over kan schrijven? Dit is het stukje wat in het boek staat, waar ik dus verder mee moet gaan:
Het hoofd van zijn vader steunde op de eetkamertafel. De ogen waren gesloten. Michael sloop op zijn tenen dichterbij. Hoelang sliep zijn vader hier al? Het kopje was nog halfgevuld met thee. Het porselein voelde lauw aan. Siem, de kat sprong luid miauwend op tafel. Zijn vader leek het niet te horen. Het werd plotseling ijzingwekkend koud in de kamer. Michael voelde een rilling over zijn rug lopen. Toen keek hij in de vlammende ogen van Siem..
Citaat:Silfanoo schreef:Ik moet voor Nederlands een verhaal schrijven maar heb geen inspiratie er staat al een stukje in het boek, en dat moet je verder maken. Hebben jullie ideeën waar ik verder over kan schrijven? Dit is het stukje wat in het boek staat, waar ik dus verder mee moet gaan:
Het hoofd van zijn vader steunde op de eetkamertafel. De ogen waren gesloten. Michael sloop op zijn tenen dichterbij. Hoelang sliep zijn vader hier al? Het kopje was nog halfgevuld met thee. Het porselein voelde lauw aan. Siem, de kat sprong luid miauwend op tafel. Zijn vader leek het niet te horen. Het werd plotseling ijzingwekkend koud in de kamer. Michael voelde een rilling over zijn rug lopen. Toen keek hij in de vlammende ogen van Siem..
Ze bleven elkaar aan kijken. langzaam maar zeker overwon Michael zijn angst, en liep langzaam de keuken in. Plotseling voelde hij een hand op zijn arm. Verschrikt draaide hij zich om, en keek in de verdrietige ogen van zijn vader. 'Het spijt me',fluisterde zijn vader. 'Je wilt niet weten hoe erg het me spijt'
zoiets?
Hitime schreef:Ik had een 7.4 voor mijn beschouwing Nederlands!
xannemijn schreef:Ik had vandaag wiskunde toets. hopen dat ik het goed heb gemaaktt
Vanny_ schreef:Haha Naat zulk soort dingen moet je niet aan mij vragen, ben niet zo creatief.
Celiien schreef:Maar ik wel
Hitime schreef:Ja, was echt super blij!
Gelukkig waren er nog 2 beter, de beste komt namelijk in de schoolkrant.
Silfanoo schreef:Celiien schreef:Maar ik wel
Verzin nog even meer
Nog 300 woorden te gaan
Celiien schreef:Silfanoo schreef:
Verzin nog even meer
Nog 300 woorden te gaan
300;o
achjha
verveel me toch
Silfanoo schreef:TAAN IS DAT BANDIT?
Vanny_ schreef:Silfanoo schreef:TAAN IS DAT BANDIT?
Ja, knapperd he!
Silfanoo schreef:Wooww die is wit geworden zeg!
Ik herken hem gewoon bijna niet!