ghhahah de eene komt, ander gaat weg 
ik ben best wel boos. (of niet, ik weet niet)
Ik heb een best wel mooie mp3speler.. hij was aardig duur en ik heb hem al vet lang. ik was hem kwijtgeraakt,en heb toen iets van een half jaar die van mijn vriendin geleend, toen ik hem wer vond heb ik die van haar weer teruggegeven. in de meivantie ging mijn vriendin (andere dan van die geleende mp3) mee met ons, en toen had ze haar mp3 ook mee, precies dezelfde als die van mij.ik had mijne ook mee. We hebben alleen die van haar geluisterd, omdat die leukere liedjes had. mijne hebben we eigenlijk nooit opgezet
en toen is ze in die vakantie haar mp3 kwijtgeraakt. Nu denkt ze dus dat mijn mp3 die van haar is !! dus mijn vader komt zo naar me toe. hij zegt zo: ik heb jaap (vader van vriendin) vannochtend gesproken, en hij zei dat Iris (mijn vriendin) haar mp3 op ponykamp is kwijtgeraakt.. blablabla. ik zeg zo: 'nou, dit is gewoon mijne hoor, en iris was die van haar al kwijt in de meivakantie'. Nou heeft die zus van Iris ook al in haar naam staan: 'triest, stelen van een vriendin' . Ik ben echt sprakeloos :| ik heb dat ding volgensmij al vet lang.. en nu denken ze een beetje dat ik hem gestólen heb. Maar mn vader gelooft me gelukkig wel ..