mijn hond heeft dat ook.
Ik eet nogal vaak boterhammen met pasta,
en dan geef ik de korsjes altijd aan mun hond.
En ze heeft nog nooit iets daardoor gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ga ik lekker douchen !!

echt dom hahaha
) 
en toen is ze in die vakantie haar mp3 kwijtgeraakt. Nu denkt ze dus dat mijn mp3 die van haar is !! dus mijn vader komt zo naar me toe. hij zegt zo: ik heb jaap (vader van vriendin) vannochtend gesproken, en hij zei dat Iris (mijn vriendin) haar mp3 op ponykamp is kwijtgeraakt.. blablabla. ik zeg zo: 'nou, dit is gewoon mijne hoor, en iris was die van haar al kwijt in de meivakantie'. Nou heeft die zus van Iris ook al in haar naam staan: 'triest, stelen van een vriendin' . Ik ben echt sprakeloos :| ik heb dat ding volgensmij al vet lang.. en nu denken ze een beetje dat ik hem gestólen heb. Maar mn vader gelooft me gelukkig wel ..
.
hij was door de wind wel op t begin heeel druk in draf, steeds rennen en in galop springen. Maar kreeg hem wel terug, galop was eerst helemaal een feest want hij werd iets te enthousiast ? Ik aangalopperen, hij super hard in galop en bokken
. Nou heb hem ff flink aangepakt en daarna liep hij niet meer zo onder me vandaan en ontspannen.
.