Ja ik ook. Ik ben nog altijd niet klaar met nederlands. Ik moet in de proefwerkweek next week een betoog schrijven. Ik doe het over maatschappelijke stages en ik mag morgen een A4tje inleveren met mn argumenten erop enzo. Dus dat is heel chillend om erbij te houden. Maar het lijkt makkelijker dan het is. Heeft iemand nog goede voor- en nadelen van maatschappelijke stages? Ik ben vóor maatschappelijke stages, dus nadelen moeten wel ontkracht kunnen worden.
Ik heb nu juist weinig te doen ben net klaar met toetsweek, heerlijk. Ik moest ook in toetsweek betoog schrijven voor NL, over vegetarisme, dus super makkelijk. Maar wat zijn precies maatschappelijke stages, of stel ik nou een domme vraag?
Ik heb vorige week ook een betoog geschreven over maatschappelijke stage. Nouja, verplicht. Moest een schrijfplan opstellen en daarna een technische benadering.. Maar die ging dus meer om waar een maatschappelijke stage uit bestond, en was ook 'postitief', zonder nadelen.
Ze draaide dat nummer op 't schoolfeest en ik moest gelijk aan jou denken
haha grappig dat je gelijk aan mij moest denken! gaat heel goed me zus heeft vandaag voor de eerste keer gereden en ging super goed hoe deed hellemaal niks net of die nooit anders gedaan heeft:P